1

گندوز به پرسپولیس پیوست

  • کد خبر : 397321
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام باشگاه پرسپولیس، الکسیس گندور دروازه‌بان ۲۸ ساله اهل کشور الجزایر به طور رسمی با قراردادی سه ساله به تیم پرسپولیس پیوست. سایت باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: پس از آخرین دور مذاکرات که توسط رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، انجام شد توافق‌ با دروازه‌بان جدید پرسپولیس و […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام باشگاه پرسپولیس، الکسیس گندور دروازه‌بان ۲۸ ساله اهل کشور الجزایر به طور رسمی با قراردادی سه ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

سایت باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: پس از آخرین دور مذاکرات که توسط رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، انجام شد توافق‌ با دروازه‌بان جدید پرسپولیس و باشگاه الجزایری نهایی شد تا عضو جدید تیم با قراردادی سه ساله در خدمت تیم قرار بگیرد.

گندوز پس از امضای قرارداد در ترکیه  بلافاصله به اردوی پرسپولیس ملحق شد.

این دروازه‌بان ۲۸ ساله و ۱۹۱ سانتیمتری متولد سنت‌ آتین فرانسه است و تابعیت الجزایر را دارد. او فوتبال خود را نیز از باشگاه سنت آتین آغاز کرد و از سپتامبر ۲۰۲۰ با پیوستن به تیم یو اس ام وارد لیگ الجزایر شد.

گندوز دو فصل گذشته را برای بلوزداد به میدان رفته است که حاصل آن قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود. او که در این فصل رقابت‌ها به تیم ملی کشورش راه پیدا کرد، برای باشگاهش ۲۳ کلین‌شیت ثبت کرد.

او همراه تیمش در فصل گذشته مسابقات هم نایب قهرمان لیگ الجزایر شد و در همه رقابت‌ها (لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آفریقا) ۱۹ کلین شیت داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال پرسپولیس ,

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397321

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]