2

اهتمام جدی مسوولان و رابطان برای برگزاری انتخابات پرشور هلال احمر

  • کد خبر : 397490
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، در جلسه ستاد مرکزی با رابطین برگزاری انتخابات مجامع، ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران ششمین دوره انتخابات مجامع، گفت: تا به حال اهتمام جدی در حوزه انتخابات انجام شده است، اما باید به دو نکته توجه شود و آن مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات است […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، در جلسه ستاد مرکزی با رابطین برگزاری انتخابات مجامع، ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران ششمین دوره انتخابات مجامع، گفت: تا به حال اهتمام جدی در حوزه انتخابات انجام شده است، اما باید به دو نکته توجه شود و آن مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات است که تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر هم است.

وی ادامه داد: عملکرد رابطین و ناظرین انتخابات باید به عنوان نقطه عطف خدمات تیم جمعیت هلال‌احمر باشد و تبدیل به تجربه‌ای شود که برای انتخابات بعدی الگو قرار گیرد و پس از آن به نیکی از آن یاد شود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: اعضای ستاد مرکزی انتخابات و ناظرین باید همه دست به دست هم دهند و انتخابات را پرشور و در سلامت کامل برگزار کنند.

سلیمانی با بیان اینکه ستاد مرکزی انتخابات، به صورت ۲۴ ساعته به همه سوالات ناظرین در شهرستان‌ها، پاسخ می‌دهد، افزود: با هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات مجامع هلال‌احمر خواهیم بود.

ثمره انتخابات را مردم می‌بینند

سعید اوحدی، مشاور ارشد رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بااصالت، گفت: جمعیت هلال‌احمر در هر کاری جدی و شکوفا عمل کرده است، در انتخابات مجامع هلال‌احمر هم این جمعیت باید انسجام، نظم و عالی‌ترین رتبه خود را نشان دهد، چراکه ثمره این انتخابات را مردم خواهند دید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397490

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]