1

"سیدحمید پورمحمدی" رئیس سازمان برنامه و بودجه شد

  • کد خبر : 397634
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حکمی «سید حمید پورمحمدی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد. پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه، پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه […]

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حکمی «سید حمید پورمحمدی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه، پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه کرده است.

پورمحمدی متولد ۱۳۴۶، دارای دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه تهران بوده و معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه و معاون امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه، قائم‌مقام بانک مرکزی، معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و معاون برنامه‌ریزی و اداری و مالی استانداری چهارمحال و بختیاری از جمله سوابق رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

به گزارش تسنیم، پزشکیان پیش از این محمدرضا عارف را به معاون اولی خود، محمدجواد ظریف را به معاونت راهبردی و همچنین محمدجعفر قائم‌پناه را به معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرده بود.

انتهای پیام/؛

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397634

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]