2

بورس تهران بازهم منفی بسته شد/ حمایت فولادی و پتروشیمی هم افاقه نکرد

  • کد خبر : 397918
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۰

به گزارش خبرنگار تابناک، بورس تهران که در روز‌های اخیر با روند نزولی شاخص فعالیت خود را ادامه داده است، در معاملات امروز نیز به رغم رشد اندک در یک ساعت ابتدایی، در نهایت با بازدهی منفی شاخص کل بسته شد. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با افت ۱۲۲۵ […]

بورس تهران بازهم منفی بسته شد/ حمایت فولادی و پتروشیمی هم افاقه نکرد

به گزارش خبرنگار تابناک، بورس تهران که در روز‌های اخیر با روند نزولی شاخص فعالیت خود را ادامه داده است، در معاملات امروز نیز به رغم رشد اندک در یک ساعت ابتدایی، در نهایت با بازدهی منفی شاخص کل بسته شد.

بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با افت ۱۲۲۵ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۴ هزار واحد رسید. بازدهی منفی ۰.۰۶ درصدی نماگر بازار در شرایطی رقم خورده است که بازار سرمایه طی هشت روز کاری متوالی، با ریزش بیش از ۱۷۳ هزار واحدی مواجه شده است و سهامدارانش را به ضرر و زیان روبرو کرده است.

بورس تهران بازهم منفی بسته شد/ حمایت فولادی و پتروشیمی هم افاقه نکرد

قرمزپویشی بورس تهران در میانه مرداد در حالی به ثبت رسیده است که حمایت نماد‌های نوری متعلق به پتروشیمی نوری، فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان و شپدیس متعلق به پتروشیمی پردیس، با رشد همراه بودند تا بتوانند مانع از ریزش شاخص شوند، اما بازهم نماگر با روند نزولی به کار خود پایان داد. هرچند شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان و تاپیکو متعلق به نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، نقش موثری در کاهش شاخص داشتند.

از سوی دیگر، در پانزدهمین روز مرداد، شاخص کل هم وزن با ۹۵۲ واحد کاهش به سطح ۶۳۶ هزار و ۸۰ واحد رسیده است.

این در شرایطی است که در معاملات امروز، فعالان بازار بیش از ۲۱۶ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال انجام دادند، همچنین سهامداران ۷ میلیارد و ۸۳۷ میلیون سهم و حق تقدم را معامله کردند.

 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]