1

گّل دزدی از قبور بهشت زهرا(س) !

  • کد خبر : 398444
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهشت زهرا نام بزرگ‌ترین آرامستان ایران است که در شهرستان ری در جنوب تهران بزرگ قرار دارد. فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد. بهشت زهرا(س) داری ۳ ناحیه است که در این  ۳ ناحیه اموات به خاک سپرده می‌شوند. ۵۳ سال از فعالیت سازمان بهشت […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهشت زهرا نام بزرگ‌ترین آرامستان ایران است که در شهرستان ری در جنوب تهران بزرگ قرار دارد. فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد. بهشت زهرا(س) داری ۳ ناحیه است که در این  ۳ ناحیه اموات به خاک سپرده می‌شوند.

۵۳ سال از فعالیت سازمان بهشت زهرا(س) می‌گذرد و در طول این سال‌ها حدود ۲ میلیون نفر از هموطنان در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شده‌‌اند. روزانه میانگین حدود ۱۸۰ متوفی در این سازمان پذیرش می‌شوند که در ادامه تعدادی از متوفیان به شهرستان‌های اطراف تهران و سایر استان‌های کشور منتقل می‌شوند.

با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها به این محل، موضوعی که این روزها در بهشت زهرا(س) مورد انتقاد خانواده‌ها قرار گرفته است برمی‌گردد به مسئله نظافت و رفت و روب در قطعات که این روزها در قطعات به ویژه قطعات قدیمی نظافت و رفت و روب وضعیت نگران کننده‌ای دارد و شاید هفته‌ها هیچ نظافتی صورت نمی‌گیرد و همین مسئله مورد انتقاد خانواده‌ها قرار گرفته است.

یکی دیگر از چالش‌ها و مشکلاتی که این روزها از سوی خانواده‌‌ها مورد انتقاد قار دارد، مسئله گل دزدی از قبور بهشت زهرا(س) است به طوری که  پس از ترک خانواده‌ها و صاحبان عزا، برخی از افراد سودجود به همان قطعات و قبور مراجعه کرده و اقدام به گل دزدی کرده و مجدداً این گل‌ها را برای فروش به خانواده‌ها عرضه می‌کنند.

به گزارش تسنیم، اگر چه این مسئله از گذشته نیز سابقه داشته است اما اخیراً تعداد گل دزدی بیشتر شده است و در این بخش نیز کسی از مسئولان بهشت زهرا(س) حاضر به پاسخگویی نیستند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398444

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]