1

هلال احمر تامین کننده آسایش زائران اربعین است

  • کد خبر : 398522
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بررسی زیرساخت‌های مرزی خوزستان و با هدف هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و بررسی شرایط موجود، از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه، اقدامات مجموعه‌های مختلف و همچنین قرارگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بررسی زیرساخت‌های مرزی خوزستان و با هدف هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و بررسی شرایط موجود، از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه، اقدامات مجموعه‌های مختلف و همچنین قرارگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، بازدید کرد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز وزیر کشور را در این بازدید همراهی کرد.

زیرساخت‌های جاده‌ای منتهی به پایانه مرزی چذابه، گیت‌های ورودی و خروجی پایانه‌های مرزی چذابه و شیب عراق، روند برپایی موکب‌های خدمت رسان، بررسی وضعیت آب و برق مواکب، تردد زائران از پایانه چذابه و کشور عراق، زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی، استقرار دستگاه‌های خدماتی، درمانی و بهداشتی از جمله موارد مهمی‌بود که وزیر کشور در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت.

بررسی مسائل و مشکلات برای ارائه خدمات تردد، اسکان، پذیرایی و تغدیه زائران اربعین نیز از دیگر برنامه‌های بازدید احمد وحیدی از مرز چذابه بود.

وحیدی با حضور در جمع امدادگران مشارکت کننده در طرح اربعین ۱۴۰۳ بیان کرد: جمعیت هلال احمر همواره در بحران‌ها حضور فعال و مؤثر دارد، اکنون با توجه به اینکه پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند، آسایش و آرامش زائران حسینی مرهون زحمات و تلاش‌های بی شائبه‌ی امدادگران جمعیت هلال احمر است.

وی در ادامه از امدادگران و نجاتگران تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این بازدید وحید شعبانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان به ارائه گزارش کلی فعالیت امدادی و اعزام مصدومان پرداخت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398522

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]