0

برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر

  • کد خبر : 398536
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمانی دبیر کل جمعیت در این نشست با تبریک روز خبرنگار، از تشکیل جلسات روزانه برخط با مدیران عامل استان‌ها در راستای فراهم کردن بستر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رفع ابهامات در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز تیم عملیاتی برای پاسخ به ابهامات در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمانی دبیر کل جمعیت در این نشست با تبریک روز خبرنگار، از تشکیل جلسات روزانه برخط با مدیران عامل استان‌ها در راستای فراهم کردن بستر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رفع ابهامات در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز تیم عملیاتی برای پاسخ به ابهامات در ستاد ساختمان صلح مستقر است و طبق گزارش‌ها، تا این لحظه مشارکت داوطلبان خوب بوده است.

گفتنی است؛ اعضای هیأت صندوق، هیأت نظارت، ستاد اجرایی و هیأت رئیسه مجمع در هر شعبه اخذ رأی حضور دارند. تعرفه صندوق‌ها و مهرهای انتخابات، با هماهنگی حراست آماده شده و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

بر اساس آمار نهایی دبیرخانه هیأت نظارت، ۶۸۲ صندوق انتخابات هلال‌احمر در سراسر کشور مستقر است، تعداد کاندیداها ۳۱۹۶ نفر برای شوراهای اجرایی هستند که از این تعداد، ۸۳۰ نفر. خانم هستند و بیش از ۹۲۰ نفر کاندیدای بازرسی هستند. تعداد کل نامزدها نیز شامل ۴۱۲۷ نفر است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398536

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]