0

جدال تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر : 398548
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۲

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با حضور ۶ تیم در شهرهای مشهد، قزوین و بندرعباس پیگیری و فردا نیز چهار دیدار در شهرهای اصفهان، سیرجان، ساوه و تبریز برگزار می شود. ۲ تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند عصر فردا به ترتیب در […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با حضور ۶ تیم در شهرهای مشهد، قزوین و بندرعباس پیگیری و فردا نیز چهار دیدار در شهرهای اصفهان، سیرجان، ساوه و تبریز برگزار می شود.

۲ تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند عصر فردا به ترتیب در اصفهان و سیرجان از ساعت ۱۶ به مصاف فولاد زرند ایرانیان و گهر زمین سیرجان خواهند رفت.

پالایش نفت اصفهان در شرایطی مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان صف آرایی خواهد کرد که در چهار دیدار گذشته هیچ امتیازی بدست نیاورده است و با تفاضل گل منفی ۱۰ و بدون امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

این تیم جوان امیدوار است بتواند در سومین دیدار در خانه و پنجمین بازی در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ نخستین امتیاز خود را دشت کند.

با وجود چهار شکست پیاپی، روند روبه‌رشد پالایش نفت محسوس است و این تیم در هفته سوم در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان درحالی به مصاف تیم فوتسال کراپ الوند رفت که با ارائه یک بازی نزدیک، تنها با اختلاف یک گل، بازی را واگذار کرد.

بازی هفته سوم پالایش نفت سپاهان در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به سود مهمان تمام شد اما این شکست در شرایطی رقم خورد که این تیم دیدارهای قبلی را با نتایج ۲ بر صفر و پنج به ۲ به حریفان واگذار کرده بود.

البته هفته گذشته پالایش نفت در ادامه شکست‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال، چهار بر صفر از تیم پالایش نفت بندرعباس شکست خورد که البته گرمای هوا و تهویه سالن برگزاری مسابقه تاثیر نامطلوبی بر بازی تیم اصفهانی گذاشته بود.

جدال تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

حساس‌ترین بازی روز جمعه، دیدار مهم گیتی پسند و گهر زمین است و تیم سیرجانی در حالی از ساعت ۱۶ در سیرجان از گیتی پسند پذیرایی می‌کند که با جذب چند بازیکن ایرانی از اروپا و اضافه شدن چندین بازیکن مطرح لیگ برتر نسبت به فصل قبل تقویت شده است.

سیرجانی ها در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج مناسبی کسب نکرده و با سه باخت و تنها یک پیروزی در رتبه یازدهم جدول قرارد دارند و برای فرار از بحران چاره ای جز کسب امتیاز مقابل مدافع عنوان قهرمانی ندارد.

در طرف مقابل، گیتی پسند از ابتدای فصل مقتدر ظاهر شده و با کسب چهار پیروزی از چهار دیدار خود در صدر جدول قرار دارد. شاگردان محمد کشاورز با حفظ شاکله اصلی تیم خود از سال قبل و اضافه شدن چند بازیکن جدید بدنبال رقم زدن فصلی خوب و تکرار قهرمانی هستند.

جدال تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

جدال تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

امید پالایش نفت اصفهان به برد در خانه

پالایش نفت اصفهان، نماینده استان عصر فردا در شرایطی مقابل فولاد زرند ایرانیان صف آرایی خواهد کرد که این تیم در همه چهار دیدار گذشته خود هیچ امتیازی بدست نیاورده و با تفاضل گل منفی ۵ و بدون امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

این تیم جوان امیدوار است بتواند در دومین دیدار خانگی خود و سومین بازی در لیگ برتر، ۲ امتیاز دیدار در خانه را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

اکنون گیتی پسند با ۶ امتیاز از ۲ بازی و تفاضل گل ۱۰ در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد.

جدال تیم‌های اصفهانی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398548

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]