1

مدال‌آوران المپیک می‌توانند به عنوان معلم استخدام شوند

  • کد خبر : 398642
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۰

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پیامی برای افتخارآفرینان جوان ایرانی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب بدون کنکور استعدادهای برتر دانش‌آموزی مهیا شد. مدال‌آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، از حقوق و […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پیامی برای افتخارآفرینان جوان ایرانی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب بدون کنکور استعدادهای برتر دانش‌آموزی مهیا شد.

مدال‌آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، از حقوق و بیمه و دوره تحصیلی بهره‌مند و از خدمت سربازی معاف شوند و به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام‌ شوند و در مدرسه قهرمان‌سازی کنند.

به گزارش تسنیم، اخیراً این مصوبه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و قرار است امسال، نخستین گروه از استعدادهای برتر دانش‌آموزی از این طریق وارد دانشگاه فرهنگیان شده و به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]