1

تاج: شاید برخی‌ ورزشگاه‌ها در هفته لیگ مجوز نگیرند/ فوتبال از ورشکستگی نجات پیدا کرد

  • کد خبر : 398922
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم برترین‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فوتبال ایران که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنم به کارهای سخت‌افزاذری ورزشگاه‌ها مربوط می‌شود که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و حوزه‌های دیگر در این زمینه تلاش کردند. البته مسئولان امنیتی […]

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم برترین‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فوتبال ایران که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنم به کارهای سخت‌افزاذری ورزشگاه‌ها مربوط می‌شود که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و حوزه‌های دیگر در این زمینه تلاش کردند. البته مسئولان امنیتی نیز کمک زیادی در این راه به ما داشتند که قابل ستایش است. باید روزی اقدامات لازم را انجام می‌دادیم که متاسفانه این اقدامات تا به امروز انجام نشد و مدتی است این کارها را شروع کردیم.

وی افرود: نور ورزشگاه‌ها را از ۱۶۰۰ لوکس به ۲۰۰۰ لوکس افزایش دادیم. در ورزشگاه‌هایی مسابقات لیگ برتر انجام خواهد شد که این افزایش نور انجام شده باشد. صندلی‌ها باید شماره‌دار باشد که خوشبختانه این اتفاق در حال انجام است و در بسیاری از ورزشگاه‌ها این شماره‌گذاری به سرعت شکل گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه‌ها ورودی‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. وروی خانم‌ها یک توفیق بزرگ بود که در سال‌های اخیر صورت گرفت و به دنبال این هستیم ورود این عزیزان به ورزشگاه‌ها با سهولت بیشتری انجام شود. باید نصب گیت‌ها را داشته باشیم تا افراد با استفاده از کد ملی، روی صندلی مخصوص خود بنشینند و بلیت الکترونیک به فروش برود. این کارها سال‌ها در دنیا انجام شده و باعث شرمندگی من است که بگویم الان انجام می‌دهیم. اگر در برخی ورزشگاه‌ها برای میزبانی در هفته‌های اول معذور باشیم مشکلی نیست، اما باید ورزشگاه آماده باشند.

تاج تصریح کرد: حرکتی هم در بخش نرم‌افزار انجام دادیم. قانون و نظم مالی مشخصی در لیگ حاکمیت شده و صداقت کاری در صدور مجوز حرفه‌ای داریم. هیج مماشات و سندسازی و کار غیرقانونی انجام نشد. خوشبختانه ۷ باشگاه ما مجوز حرفه‌ای گرفتند که طبق آشنایی‌ام با قوانین AFC، یک موفقیت بود زیرا ژاپن هم این تعداد را گرفت و سهمیه‌های کره کمتر بود.

وی تاکید کرد: چهار باشگاه هم مجوز ملی گرفتند و باشگاه‌هایی هم که مجوز نگرفتند، اگر امسال نگیرند، دیگر نمی‌توانند در لیگ برتر فعالیت کنند. قانون بسیار خوبی برای جوانگرایی و ترانسفر بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و بیش از ۲۰ بازیکن ترانسفر شده‌اند. از ورشکستگی مالی نجات پیدا کردیم و جلوگیری از جذب بازیکنان خارجی بی‌کیفیت انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مجموع کارهای سخت افرازی و نرم افزاری زیادی انجام شده که هرچند کافی نیست اما باید بیشتر پیگیر کنیم. در حوزه VAR کارهایی انجام شده اما همچنان موانعی داریم. نتوانستیم صدا و سیما را برای ورود سیستم به اراک متقاعد کنیم. باید بار دیگر سیستم را به تهران بازگردانیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398922

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]