2

پوچتینو به تیم ملی آمریکا بله گفت/ اولین تجربه ملی سرمربی آرژانتینی

  • کد خبر : 399487
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۲

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال آمریکا پس از برکناری گرگ برهالتر بعد از حذف تیم ملی این کشور در مرحله گروهی کوپا آمریکا، به دنبال یک مربی بزرگ برای نیمکت یانکی‌ها بود. آنها در کنار مکزیک و کانادا، میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۶ هستند و این موضوع سبب شده تا به دنبال حضور قدرتمند در این مسابقات […]

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال آمریکا پس از برکناری گرگ برهالتر بعد از حذف تیم ملی این کشور در مرحله گروهی کوپا آمریکا، به دنبال یک مربی بزرگ برای نیمکت یانکی‌ها بود. آنها در کنار مکزیک و کانادا، میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۶ هستند و این موضوع سبب شده تا به دنبال حضور قدرتمند در این مسابقات باشند.

پس از مطرح شدن نام‌های مختلف از جمله یورگن کلوپ، اتلتیک خبر داد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تیم چلسی، تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن با فدراسیون فوتبال آمریکا برای هدایت تیم ملی ایالات متحده به توافق رسیده است.

سرمربی آرژانتینی۵۲ ساله از زمانی که در ماه می امسال از چلسی جدا شد، بدون تیم است و حضور او در تیم ملی آمریکا، اولین تجربه در عرصه مربیگری ملی است.

او همچنین ماه گذشته پس از کناره‌گیری گرت ساوتگیت، یکی از گزینه‌های تیم ملی انگلیس هم بود.

انتظار می‌رود پوچتینو، ۱۷ شهریور در بازی آمریکا و کانادا در کانزاس‌سیتی برای اولین بار روی نیمکت تیم ملی ایالات متحده بنشیند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]