2

جاده هراز مسدود است

  • کد خبر : 399539
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی با اعلام ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی تهران به استان های شمالی و برعکس، از مسدود بودن جاده هراز از ساعت ۶ تا ۱۴ در روزهای چهارشنبه تا ۲۰ شهریورماه خبر داد. کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از ترافیک سنگین […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی با اعلام ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی تهران به استان های شمالی و برعکس، از مسدود بودن جاده هراز از ساعت ۶ تا ۱۴ در روزهای چهارشنبه تا ۲۰ شهریورماه خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا «شهرستانک» و محدوده تونل البرز و محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل «زنگوله» تا «سیاه بیشه» خبر داد.

وی گفت: محور هراز (محدوده «قلابن») واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات راهداری، از کیلومتر ۶۴٫۲ تا ۶۵ فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین سوادکوه (فیروزکوه) و کندوان امکان‌پذیر است.

به گفته وی، محور خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزادراه خرم آباد- پل زال انجام می‌شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]