2

کارشناسان: تیم فوتبال چادرملو یزد در مقابل سپاهان محتاط باشد

  • کد خبر : 399593
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چادرملو اردکان که امسال با شایستگی به لیگ برتر راه یافت بعد از گذشت بیش از ۱۸ سال باید در نخستین بازی خود در اصفهان به مصاف تیم پر قدرت و با سابقه سپاهان برود، تیمی شناخته شده در عرصه فوتبال ایران و آسیا که بازی مقابل آن برای هر […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چادرملو اردکان که امسال با شایستگی به لیگ برتر راه یافت بعد از گذشت بیش از ۱۸ سال باید در نخستین بازی خود در اصفهان به مصاف تیم پر قدرت و با سابقه سپاهان برود، تیمی شناخته شده در عرصه فوتبال ایران و آسیا که بازی مقابل آن برای هر تیمی سخت است.

در ارتباط با مسابقه حساس تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تعدادی از کارشناسان مجرب این رشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و همگی به اهمیت مدیریت این دیدار توسط کادرفنی و بازیکنان نماینده استان یزد تاکید کردند.

تمرکز و آرامش سرلوحه تیم چادرملو باشد

کارشناسان: تیم فوتبال چادرملو یزد در مقابل سپاهان محتاط باشد

کارشناس و ورزشی نویس پیشکسوت فوتبال گفت: تیم چادرملو مقابل سپاهان اصفهان باید با تمرکز کامل و همراه با آرامش دیدار خود را در مقابل خیل تماشاگران اصفهان مدیریت کند.

“علی محمد قادریان” افزود: تجمع منطقی در خط دفاعی خود بنحو مناسب و مراقبت از حملات تیم حریف موضوع مهم دیگری است که باید در اولین دیدار چادرملو در اصفهان در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر بازیکنان تیم چادرملو در این دیدار مهم خارج از خانه تحت تاثیر سکوها قرار گیرند و تمرکز خود را از دست بدهند قطعا دچار مشکل در گام اول خواهند شد.

قادریان تصریح کرد: تیم چادرملو کادرفنی و همچنین بازیکنان خوبی را برای حضور در لیگ برتر جذب کرده و انتظار می‌رود دلهره‌ای از نام سپاهان نداشته باشد که هرچند حریف تیمی ریشه دار و مطرح در ایران و آسیا است.

چادرملو توانایی ایستادگی مقابل سپاهان دارد

کارشناسان: تیم فوتبال چادرملو یزد در مقابل سپاهان محتاط باشد

همچنین یکی از مربیان مطرح و با سابقه فوتبال یزد گفت: تیم چادرملو با تمرینات منظم و مسابقات تدارکاتی خوبی که در ماه‌های اخیر به صورت مستمر انجام داده توانایی ایستادگی و کسب امتیاز مقابل سپاهان پرمهره و ریشه دار را دارد.

اگر بازیکنان تیم چادرملو در این دیدار مهم خارج از خانه تحت تاثیر سکوها قرار گیرند و تمرکز خود را از دست بدهند قطعا دچار مشکل در گام اول خواهند شد

” محمود امیری ” افزود: قطعا بازی اول در لیگ برتر دارای اهمیت و حساسیت است و باید مقابل هر حریف دارای شناخت و برای طول مسابقه بر اساس شرایط برنامه داشته باشیم.

وی بیان کرد: تیم سپاهان فقط به دنبال پیروزی است و پر تعداد بر روی دروازه تیم چادرملو در حضور تماشاگران خود در شهر اصفهان ظاهر می‌شود بنابراین باید با احتیاط و همراه با آرامش ظاهر شد.

چادرملو به دنبال کسب یک امتیاز باشد

کارشناسان: تیم فوتبال چادرملو یزد در مقابل سپاهان محتاط باشد

مدرس فدراسیون و کارشناس فوتبال هم گفت: تیم فوتبال چادرملو اردکان در اولین دیدار خود در اصفهان باید به دنبال اداره بازی و کسب یک امتیاز باشد که رسیدن به آن خیلی ارزشمند است.

” جمال دهقانی ” افزود: تیم سپاهان اصفهان با توجه به نتیجه بدی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد قطعا در لیگ برتر و بازی اول خود به دنبال اعاده حیثیت است.

وی بیان کرد: تیم چادرملو با کادرفنی خوب و بازیکنان داخلی و خارجی که جذب کرده یک تیم آماده است و امیدواریم در گام اول با مدیریت این دیدار موجب سربلندی فوتبال استان یزد شود.

وی گفت: تیم چادرملو اردکان الان نماینده فوتبال همه استان است و همه باید در کنار هم برای تقویت و حضور خوب او در لیگ امسال بیش از گذشته همکاری مناسب داشته باشند.

چادرملو مقابل سپاهان، بسته بازی کند

کارشناسان: تیم فوتبال چادرملو یزد در مقابل سپاهان محتاط باشد

همچنین یکی از پیشکسوتان فوتبال یزد گفت: تیم چادرملو اردکان باید در مقابل تیم خوبی مثل سپاهان که در خانه و در حضور تماشاگران خود بازی می‌کند با روش بسته نسبت به انجام مسابقه دارای برنامه باشد.

“سید حسن حسینی ” افزود: بازی مقابل سپاهان ریشه دار و تیم مطرح ایران قطعا خیلی راحت نیست و کادرفنی و بازیکنان تیم چادرملو باید از همان ابتدا دارای یک برنامه منسجم بر اساس شرایط تیم حریف باشند.

وی بیان کرد: همیشه در لیگ برتر و بازی اول که تیم‌ها هنوز شناخت کاملی از هم ندارند تیمی در پایان به نتیجه لازم می‌رسد که مسابقه را با تمرکز و آرامش مدیریت و با ضد حمله به گل برسد.

وی گفت: تیم فوتبال چادرملو اردکان الان تنها نماینده یزد در لیگ برتر آن هم بعد از بیش از گذشت ۱۸ سال است و امیدواریم برای حفط تیم در لیگ همه مسئولان و هواداران حمایت و همراهی داشته باشند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399593

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]