2

نساجی – فولاد؛ تکرار دیدار پایانی فصل قبل برای یک آغاز انگیزه‌بخش

  • کد خبر : 399613
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

به گزارش ایرنا، هفته نخست بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور امشب با انجام پنج دیدارهای باقیمانده به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی باید از فولاد خوزستان میزبانی کند. شاگردان ساکت الهامی امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به فاصله ۴۶ […]

به گزارش ایرنا، هفته نخست بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور امشب با انجام پنج دیدارهای باقیمانده به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی باید از فولاد خوزستان میزبانی کند.

شاگردان ساکت الهامی امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به فاصله ۴۶ روز پس از آخرین دیدار رسمی نساجی که مقابل فولاد در همین ورزشگاه برگزار شد و با شکست تیم مازندرانی پایان یافته بود، به دنبال جبران آن شکست و سه امتیازی شدن در هفته نخست هستند تا آغازی انگیزه‌بخش در این فصل داشته باشند.

فولاد در آن مسابقه برای بقا در لیگ برتر فقط به برد نیاز داشت و موفق شد با تک‌گل ساسان انصاری نساجی را در خانه‌اش و در حضور هوادارانش شکست دهد. دیداری که سرمربی نساجی به مسائل داوری آن گلایه‌های تندی داشت و به دلیل اخراج در همان مسابقه نیز امروز از حضور روی نیمکت نساجی محروم است.

نساجی - فولاد؛ تکرار دیدار پایانی فصل قبل برای یک آغاز انگیزه‌بخش

نساجی در شرایطی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که در این ۲ ماه حاشیه‌های عجیب و نگران‌کننده‌ای را پشت‌سر گذاشت. از زمزمه‌های خانه‌به‌دوشی تیم به دلیل مشکلات ورزشگاه شهید وطنی و صدور اطلاعیه واگذاری امتیاز باشگاه که با چند بار با جدیت از سوی مدیرعامل و حتی مالک باشگاه اعلام شد تا پیام خداحافظی ساکت الهامی از هواداران نساجی که البته محقق نشد و الهامی همان‌طور که هواداران انتظار داشتند در نساجی ماند.

نساجی در این ۲ ماه پس از گذراندن حاشیه‌ها باز هم با حمایت مالک تیم به ریل اصلی آماده‌سازی بازگشت و با جذب چند بازیکن و برگزاری اردوی تدارکاتی ۱۲ روزه در کمپ کاراتپه ترکیه برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها آماده شد.

نساجی - فولاد؛ تکرار دیدار پایانی فصل قبل برای یک آغاز انگیزه‌بخش

الهامی و بازیکنانش در این مدت چهار مسابقه تدارکاتی برگزار کردند که ۲ برد، یک شکست و یک تساوی در کارنامه آن‌ها ثبت شد. شاگردان الهامی هفتم مرداد نخستین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم العربی عربستان برگزار کرده بودند و با ۲ گل صابر حردانی توانستند حریف خود را شکست دهند.

دومین مسابقه تدارکاتی نساجی نیز ۱۰ مرداد مقابل الخلود عربستان برگزار شد که با شکست ۱ – ۰ نساجی پایان یافت. سومین مسابقه تدارکاتی تیم فوتبال نساجی مازندران هم در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل با پیروزی ۲ – ۰ شاگردان ساکت الهامی مقابل حریف ترکمنستانی به پایان رسید. نساجی پس از بازگشت به تهران نیز یک دیدار تدارکاتی با ذوب‌آهن اصفهان برگزار کرد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نساجی - فولاد؛ تکرار دیدار پایانی فصل قبل برای یک آغاز انگیزه‌بخش

تقابل امشب نساجی و فولاد یک تفاوت شاخص با دیدار اخیرشان در هفته پایانی فصل بیست‌وسوم دارد. ۱۲ خرداد هدایت فولاد را عبدالله ویسی بر عهده داشت و امشب روی نیمکت فولاد خوزستان یحیی گل‌محمدی سرمربی اسبق پرسپولیس حضور دارد که پس از یک نیم‌فصل استحراحت با پذیرفتن هدایت فولاد دوباره به میادین فوتبال برگشت.

نساجی هم چند تغییر نسبت به آن مسابقه دارد که به ترکیب تیم برمی‌گردد. امشب محمدرضا آزادی گلزن فصل گذشته نساجی در زمین حضور ندارد و حامد پاکدل مهاجم پیشین پرسپولیس، بابک مرادی وینگر اسبق استقلال تهران، سیامک نعمتی هافبک مازندرانی اسبق پرسپولیس و ایوب کلانتری هافبک دفاعی پیشین نساجی که فصل گذشته برای هوادار بازی می‌کرد نیز به این تیم اضافه شده‌اند و وزن تجربه تیم در میدان بیشتر شده است.

۲ تیم تا کنون ۱۲ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حاصل این تقابل‌ها ۷ برد برای فولاد، چهار برد برای نساجی و یک تساوی بود. هر چهار برد نساجی مقابل فولاد خوزستان در قائمشهر رقم خورد. هواداران امیدوارند که امشب نساجی بتواند پنجمین برد خود مقابل فولاد خوزستان را در قائمشهر ثبت کند تا اگر فصل گذشته را با برد تمام نگردند، فصل جدید را با کسب یک پیروزی خانگی آغاز کنند.

دیدار امشب نساجی و فولاد خوزستان را سعاد وفاپیشه داوری می‌کند و یعقوب سخندان، امین زاهدی و علی بای کمک‌های او در این مسابقه هستند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]