1

پاک مهر: خطیب کاملاً مناسب جایگاه وزارت اطلاعات است

  • کد خبر : 399659
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۵۴

محمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درخصوص انتصاب سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات گفت: جناب آقای خطیب یکی از شخصیت‌های نجیب، اخلاق مدار، با تجربه و ارزشمند، بسیار متدین و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هستند. وی افزود:‌سید اسماعیل خطیب، […]

محمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درخصوص انتصاب سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات گفت: جناب آقای خطیب یکی از شخصیت‌های نجیب، اخلاق مدار، با تجربه و ارزشمند، بسیار متدین و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هستند.

وی افزود:‌سید اسماعیل خطیب، یکی از شخصیت‌های دلسوز نظام و مقید به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و فردی بسیار دلسوز و واقع گرا هستند و از نظر بنده، جناب آقای خطیب، کاملاً مناسب جایگاه وزارت اطلاعات خواهند بود.

پاک مهر در ادامه گفت: وزارت اطلاعات به عنوان یک وزارتخانه بسیار مهم در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و در همین راستا، باتوجه به عملکرد بسیار درخشان آقای خطیب درگذشته، حضور‌ایشان در این وزارتخانه، بسیار لازم و ضروری است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: آقای خطیب، به عنوان فردی پاک و صادق، تمامی گزینه‌های مهم در انتصاب وزارت اطلاعات را دارا هستند و لذا‌ایشان می‌توانند خادمی دلسوز و مورد اطمینان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز‌امیدوار هستند که‌ایشان با رأی بالا به مقام تصدی وزارت اطلاعات دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399659

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]