3

کمیسیون کشاورزی برنامه‌های نوری‌قزلجه را تایید کرد

  • کد خبر : 399665
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۶

پیمان فلسفی عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در ارزیابی خود از برنامه‌های «غلامرضا نوری قزلجه» وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نظر من درباره وی کاملا مثبت است؛ وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی جزو افرادی است که هم تجربه کار کشاورزی دارد و هم کشاورززاده و روستازاده است. وی افزود: وزیر پیشنهادی […]

پیمان فلسفی عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در ارزیابی خود از برنامه‌های «غلامرضا نوری قزلجه» وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نظر من درباره وی کاملا مثبت است؛ وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی جزو افرادی است که هم تجربه کار کشاورزی دارد و هم کشاورززاده و روستازاده است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی هم تحصیلات مرتبط با بخش کشاورزی دارد و هم وزارت جهاد کشاورزی را خوب می‌شناسد و در هم در این زمینه خوب کار کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه دوره در کمیسیون کشاورزی به عنوان نماینده مردم ایفای نقش کرده و اکنون برای هدایت این وزارتخانه معرفی شده است.

فلسفی خاطرنشان کرد: آقای نوری برنامه و نگاه تحولی خوبی دارد و از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی داشته و می‌تواند اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی در هفته ای که گذشت، پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی، در یک رای گیری به اتفاق آرا به او رای مثبت دادند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399665

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]