3

بازگشت کلوپ به نیمکت بعد از تنها ۳ ماه از ترک لیورپول

  • کد خبر : 399731
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، یورگن کلوپ ماه آینده بازگشتی غیرمنتظره به نیمکت مربیگری خواهد داشت. سرمربی پیشین لیورپول که در پایان فصل گذشته گفت انرژی‌اش تمام شده و حتی از احتمال بازنشسته شدنش سخن به میان آورد، کمتر ۲۱روز دیگر (۷ سپتامبر) دوباره کنار زمین فوتبال حاضر خواهد […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، یورگن کلوپ ماه آینده بازگشتی غیرمنتظره به نیمکت مربیگری خواهد داشت. سرمربی پیشین لیورپول که در پایان فصل گذشته گفت انرژی‌اش تمام شده و حتی از احتمال بازنشسته شدنش سخن به میان آورد، کمتر ۲۱روز دیگر (۷ سپتامبر) دوباره کنار زمین فوتبال حاضر خواهد شد تا تیمی جدید را هدایت کند و این اتفاق قرار است در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، خانه تیم سابقش بوروسیا دورتموند رخ دهد.

بازگشت کلوپ به مستطیل سبز اما کوتاه و یک شبه و تنها برای حضور در بازی خداحافظی دو شاگرد قدیمی‌اش در دورتموند، لوکاس پیشچک و یاکوب بلاژیکوفسکی خواهد بود. کلوپ ۵۷ ساله در دورتموند هر دوی این بازیکنان لهستانی را تمرین داد و با آنها قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را تجربه کرد. پیشچک ۳۹ ساله و بلاژیکوفسکی ۳۸ ساله هر دو طی یک سال گذشته بازنشسته شده‌اند اما می‌خواهند خداحافظی باشکوه‌تری با مستطیل سبز داشته باشند و به همین دلیل هم کلوپ ۵۷ ساله را دعوت کرده‌ا‌ند تا در این رویداد به آنها کمک کند.

یورگن کلوپ , تیم فوتبال دورتموند آلمان ,

به همین بهانه آنها در یک تماس تصویری اینترنتی در اینستاگرام که دنبال کنندگان‌شان هم شاهد آن بودند گفت‌و‌گویی جالب با کلوپ داشتند. در ابتدای پخش زنده اینترنتی، پیشچک گفت: ما به یک مربی نیاز داریم و من هم یک فکری دارم. به مربی بازنشسته می‌گوییم بیاید. «سپس چهره کلوپ با ظاهر همیشگی‌اش در تصویر نمایان شد که با حالی طنز‌آمیز گفت: بالاخره تصمیم گرفتی بازی خداحافظی انجام دهی! اوه خدای من! حتماً می‌خواهی قبل از آن هم تمرین کنی؟ حتماً دیوانه شده‌ای!»

 

کلوپ و شاگرد قدیمی‌اش هر دو زیر خنده زدند و سپس پیشچک از او پرسید هدایت تیم او را برعهده خواهد گرفت یا تیم بلاژیکوفسکی که سرمربی آلمان پاسخ داد: مهم نیست. مثل همیشه عمل می‌کنم. بنابراین ۵ دقیقه قبل از شروع بازی تصمیم می‌گیرم. بلیت‌های بازی فروخته شده؟ چون اگر نمی‌خواستم مربی باشم هم به هر حال می‌آمدم و بلیت بازی را می‌خریدم.

یورگن کلوپ از زمان ترک لیورپول پیشنهادهای فراوانی دریافت کرد و در این مدت حتی شایعاتی درباره احتمال حضور وی روی نیمکت تیم ملی انگلیس و آمریکا نیز مطرح شد که او همه آنها را رد کرد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399731

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]