1

سوغات سه امتیازی فولاد از قائمشهر؛ نساجی فصل را با شکست آغاز کرد

  • کد خبر : 399739
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش ایرنا، پرونده نخستین هفته بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور امشب با برگزاری پنج مسابقه بسته شد که تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و تیم مهمان مانند دیدار پایانی فصل قبل که ۱۲ خرداد در همین ورزشگاه برگزار شده بود […]

به گزارش ایرنا، پرونده نخستین هفته بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور امشب با برگزاری پنج مسابقه بسته شد که تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و تیم مهمان مانند دیدار پایانی فصل قبل که ۱۲ خرداد در همین ورزشگاه برگزار شده بود توانست با یک گل میزبان خود را شکست دهد و دست پر مازندران را ترک کند.

نساجی که هر سه بازی گذشته را به فولاد واگذار کرده بود امشب فرصت داشت تا با کسب هر سه امتیاز مسابقه از این دیدار خانگی فصل را با یک برد انگیزه‌بخش آغاز کند.

ساکت الهامی در این مسابقه که به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره‌گر آن بود، نساجی را با ترکیب اولیه لوان پولی، محید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، سعید آقایی، مهرداد رضایی، محمد قایدرحمتی، حسین زامهران، منصور باقری و حامدل پاکدل به زمین فرستاد.

سوغات سه امتیازی فولاد از قائمشهر؛ نساجی فصل را با شکست آغاز کرد

یحیی گل‌محمدی هم ترکیب ثابت اتکیر یوسف‌اُف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد عباسی، امیرمسعود سرآبادانی، وحید حیدریه، محمد عسکری، احسان پهلوان، محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی را برای فولاد خوزستان در نظر گرفت.

۲ تیم که ۱۲ خرداد دیدار هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم را در همین ورزشگاه برگزار کرده بودند، امشب در شرایطی به مصاف هم رفتند که نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشتند. کادر فنی فولاد خوزستان به طور کلی تغییر کرده و خط حمله ۲ تیم نیز با حضور حامد پاکدل برای نساجی و محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی برای فولاد نسبت به فصل گذشته ساختار جدیدی پیدا کرد.

تلاش ۲ تیم در نیمه نخست به گلزنی منجر نشد. اما در چند صحنه موقعیت‌هایی شکل گرفت که خطراتی را روی دروازه‌ها ایجاد کرد. حامد پاکدل مهاجم تازه‌وارد نساجی در دقیقه ۱۲ با حرکت در عمق خود را به نزدیکی دروازه فولاد رساند که با تکل دقیق علی نعمتی این موقعیت از او گرفته شد.

دقیقه ۳۱ مسابقه نیز دروازه‌بان فولاد با واکنشی زیبا ضربه سر وحید محمدزاده را از دروازه فولاد دور کرد و اجازه باز شدن دروازه تیم مهمان را نداد.

سوغات سه امتیازی فولاد از قائمشهر؛ نساجی فصل را با شکست آغاز کرد

تنها موقعیت حساس فولاد خوزستان در نیمه نخست نیز دقیقه ۱۷ با ضربه عسگری از داخل محوطه جریمه نساجی ایجاد شد که لوان پولی توپ را مهار کرد.

ساکت الهامی از ابتدای نیمه دوم سیامک نعمتی بازیکن باتجربه تازه به خدمت گرفته شده نساجی را برای تقویت مرکز میدان و افزایش توان بازی‌سازی در تیم به جای منصور باقری وارد زمین کرد.

نساجی در دقیقه ۵۷ توانست موقعیتی را روی دروازه فولاد ایجاد کند که این موقعیت توسط یوسف‌اف مهار شد. در دقیقه ۶۱ هم مهرداد رضایی با یک شوت سرکش دروازه فولاد را هدف قرار داد که ضربه او با فاصله کمی از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

اما از میانه‌های نیمه دوم روند حملات فولاد بیشتر شد. دقیقه ۶۴ امیرمسعود سرآبادانی از داخل محوطه جریمه توپ را به سمت دورازه نساجی فرستاد که پس از برخورد به مدافع و تیر دروازه به کرنر تبدیل شد.

۲ دقیقه بعد محمدجواد محمدی نیز با یک شوت سرضرب بخت خود برای گلزنی به نساجی را امتحان کرد که با واکنش دیدنی لوان پولی مهار شد.

حملات فولاد در دقیقه ۶۹ بالاخره برای این تیم نتیجه‌بخش بود و روی یکی از حملات فولاد خوزستان محمدرضا سلیمانی با جا ماندن وحید محمدزاده مدافع میانی نساجی توانست پا به توپ از خط دفاع تیم میزبان عبور کند و از سمت چپ دروازه نساجی با یک ضربه زاویه مخالف دروازه نساجی را باز کند.

فولادی‌ها در دقیقه ۷۵ نیز موقعیت گلزنی داشتند که توسط لوان پولی مهار شد. محمدجواد محمدی با پاس امین قاسمی‌نژاد بازیکن مازندرانی فولاد در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که این موقعیت توسط خط دفاع خنثی شد.

نساجی در دقیقه ۸۳ با حرکت رو به جلوی سیامک نعمتی صاحب موقعیت شد. پاس عمقی نعمتی در محوطه جریمه به محمد عباس‌زاده رسید که ضربه پایانی او از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

نساجی در هفته نخست رقابت‌ها باید یکم شهریور در اراک به مصاف آلومینیوم برود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399739

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]