2

لزوم ایجاد طرح جامع المپیک برای حضور قدرتمند در مسابقات ۲۰۲۸ لس‌آنجلس

  • کد خبر : 400137
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری جلسه هیات دولت در روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خدمت رییس‌جمهور و دیگر اعضای هیات دولت ارائه داد که مورد توجه قرار گرفت. وزیر ورزش و جوانان در این گزارش توضیحات کاملی را درخصوص مدال‌های […]

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری جلسه هیات دولت در روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خدمت رییس‌جمهور و دیگر اعضای هیات دولت ارائه داد که مورد توجه قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در این گزارش توضیحات کاملی را درخصوص مدال‌های کسب شده و عملکرد رشته‌های مختلف ارائه داد و اینکه در چه رشته‌هایی کاروان ایران بالاتر از حد انتظار ظاهر شد و همچنین رشته‌هایی که انتظارات را برآورده نکرد. در این بین کیومرث هاشمی تاکید کرد با توجه به نتایجی که در پاریس به دست آمد و اهمیت میزبانی آمریکا برای المپیک بعدی اگر بخواهیم حضور قدرتمندتری در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس داشته باشیم نیاز است که از همین الان برنامه‌ریزی جامعه‌ای برای این مسابقات صورت بگیرد، چراکه میزبان المپیک بعدی کشور آمریکا است و قطعا این کشور از همه توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد که در همه رشته‌ها بتواند بهترین باشد و با توجه به رقابتی که بین ایران و آمریکا در رشته‌ای مثل کشتی وجود دارد باید با قدرت بیشتری وارد این مسابقات شویم.

بعد از ارائه گزارش توسط وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا عارف معاول اول رییس‌جمهور نیز با تایید صحبت‌های کیومرث هاشمی بر لزوم ایجاد یک طرح جامع المپیک برای بازی‌های ۲۰۲۸ لس‌آنجلس تاکید کرد که کاروان کشورمان بتواند با حضور پرقدرت و استفاده از قهرمانان، درخشش قابل توجهی در این مسابقات داشته باشند.

همچنین سید کامل تقوی‌نژاد دبیر هیات دولت با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان مقرر کرد که طرح جامع المپیک در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شود و با تاکید براینکه براینکه این طرح جامع بتواند متضمن اهداف و ضرورت‌ها باشد بتوانیم با استفاده از امکانات لازم زمینه موفقیت کاروان کشورمان در المپیک آتی را فراهم کنیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400137

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]