0

تشریح آخرین وضعیت مصدومیت کاپیتان پرسپولیس

  • کد خبر : 400361
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۴۹

به گزارش ایرنا، فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدعالیشاه همچنان تمرینات و برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا پس از بهبودی کامل، در زمان کمتری به شرایط مسابقه برسد. وی افزود: طبیعی است که هواداران، مشتاق بازگشت هرچه سریع‌تر کاپیتان تیم‌شان هستند ولی براساس پروتکل‌های استاندارد پزشکی، از ابتدا هم حداقل زمان […]

به گزارش ایرنا، فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدعالیشاه همچنان تمرینات و برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا پس از بهبودی کامل، در زمان کمتری به شرایط مسابقه برسد.

وی افزود: طبیعی است که هواداران، مشتاق بازگشت هرچه سریع‌تر کاپیتان تیم‌شان هستند ولی براساس پروتکل‌های استاندارد پزشکی، از ابتدا هم حداقل زمان ۴ هفته‌ای برای جوش خوردن کامل استخوان پا اعلام شده بود. این مطلب در پنجم مرداد اعلام شد.

زرینه ادامه داد: بر اساس آخرین بررسی‌ها، استخوان یکی از انگشت‌ها جوش خورده و انگشت دیگر در حال ترمیم است. دوره درمان برای چنین عارضه‌ای حداقل ۴ هفته بوده که هنوز این زمان به پایان نرسیده است. البته امید عالیشاه به جهت تعصبش، اشتیاق و انگیزه زیادی برای بازگشت هرچه سریعتر دارد، ولی به هر حال گذر این زمان اجتناب‌ناپذیر است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400361

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]