0

خداحافظی گوندوغان از تیم ملی آلمان

  • کد خبر : 400403
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، تیم ملی فوتبال آلمان در حالی ماه گذشته با شکست برابر اسپانیا در یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از مسابقات کنار رفت که ایلکای گوندوغان به عنوان کاپیتان ژرمن‌ها نتوانست در کنار سایر بازیکنان این تیم، جام را در خانه نگه دارد. یک ماه پس از پایان یورو، گوندوغان ۳۳ ساله که […]

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، تیم ملی فوتبال آلمان در حالی ماه گذشته با شکست برابر اسپانیا در یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از مسابقات کنار رفت که ایلکای گوندوغان به عنوان کاپیتان ژرمن‌ها نتوانست در کنار سایر بازیکنان این تیم، جام را در خانه نگه دارد.

یک ماه پس از پایان یورو، گوندوغان ۳۳ ساله که در بارسلونا بازی می‌کند، امشب خبر از خداحافظی از بازی‌های ملی داد.

او در بخشی از پستی که در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، نوشت: پس از چند هفته تأمل، به این نتیجه رسیدم که زمان پایان دادن به دوران حرفه‌ای در تیم ملی فرا رسیده است. می‌توانم با افتخار به ۸۲ بازی ملی برای کشورم نگاه کنم؛ عددی که در سال ۲۰۱۱ که اولین بار برای تیم ملی بزرگسالان انجام دادم، هرگز نمی‌توانستم رویای آن را داشته باشم. کاپیتانی تیم ملی در یورو ۲۰۲۴، یک افتخار بزرگ بود. بعد از همه آن سال‌ها، بالاخره توانستیم دوباره ملت را سربلند کنیم، بسیار خوشحالم که توانستم در آن نقش داشته باشم.

خداحافظی گوندوغان از تیم ملی آلمان

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400403

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]