4

پرواز سران اجلاس به تهران آغاز شد

  • کد خبر : 40043
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰

مهندس رسولی نژاد رئیس کمیته فرودگاهی و پروازی، در هشتمین جلسه کمیته هماهنگی اجلاس سران غیر متعهد که امروز در فرودگاه یبن اللملی مهر آباد برگزار شد، از آمادگی کامل فرودگاههای مهرآباد و امام(ره) برای میزبانی از مهمانان اجلاس خبر داد.

در ابتدا ی این جلسه مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد و امام خمینی (ره)، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص آماده سازی فرودگاهها برای برگزاری اجلاس ارائه کرد.

در ادامه این نشست، مهندس رسولی نژاد رئیس کمیته فرودگاهی و پروازی،با اشاره به هفته دولت  یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت  و تا کید کرد این شهیدان با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی همکاران فرودگاهی گفت: علیرغم تعطیلات دستگاههای دولتی در تهران، همکاران ما در فرودگاههای استان تهران  برای برگزاری اجلاس بصورت مستمر و بدون تعطیلات در حال انجام وظیفه هستند.

مهندس رسولی نژاد با بیان این که تا کنون۱۰۵ هیات وارد ایران شده و اجلاس کارشناسان با موفقیت برگزار شده است ، افزود: وزرای امور خارجه از طریق فرودگاههای بین المللی مهرآباد و امام (ره) وارد کشور شده اند.

وی هماهنگی های صورت گرفته در پذیرش مهمانان را بی نظیر توصیف کرد و یادآور شد که تا کنون مشکلی در فرودگاهها مشاهده نشده است.

رئیس کمیته فرودگاهی و پروازی خاطر نشان کرد:مسئولان ستاد برگزاری اجلاس سران  از اقدامات صورت گرفته در فرودگاههای کشور تقدیر و تشکر کرده اند.

وی با بیان این که محل پارک هواپیمای مهمانان کاملا آماده شده است گفت: فرودگاه مهرآباد، در ایام برگزاری اجلاس،  پروازهای روزانه  خود را بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش  داده است.

رسولی نژاد ضمن قدردانی و مثبت ارزیابی کردن عملکرد همه دستگاههای دست اندرکار برگزاری اجلاس گفت: این فعالیت تا پایان کار شانزدهمین اجلاس سران کشور های عضو  جنبش غیرمتعهدها در تهران  ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور در پایان ابراز امیدواری کرد فعالیت های مرتبط با اجلاس باهماهنگی ۲۷ ارگان مستقر در فرودگاههای کشور،  تا پایان به نحو احسن و بدون کوچکترین خلل پیش رود .

در ادامه این جلسه سایر مسئولان کمیته هر یک گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرده واز برنامه های آتی خود تا پایان اجلاس سخن گفتند.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر مهندس رسولی نژاد رئیس کمیته فرودگاهی و پروازی ، عبدالرحیمی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی، شوشتری معاون عملیات هوانوردی، باقری مدیرکل حراست شرکت، مدیران کل فرودگاههای بین المللی مهرآباد و امام (ره) ، مدیر عامل و نمایندگان شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشور و نیز سایر مسئولان از نیروهای  نظامی و انتظامی، سپاه حفاظت هواپیمایی، پلیس فرودگاههای کشور ، وزارت امور خارجه، تشریفات و ریاست جمهوری ، گمرک، سوختگیری، صنایع هوایی ایران، شرکت های کترینگ مستقر در فرودگاه های بین المللی مهرآباد و امام ، مسولان و مدیران بخش های مختلف فرودگاه مهر آباد و سایر بخش های مرتبط حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]