2

مراسم جشن میلاد پیامبر در جمع زائران ایرانی در مدینه

  • کد خبر : 404109
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفدهم ربیع‌الاول میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) مراسم جشنی به همت بعثه مقام معظم رهبری در شهر مدینه برگزار شد. مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق و گرامیداشت هفته وحدت با حضور زائران ایرانی کاروان‌های عمره گزار در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفدهم ربیع‌الاول میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) مراسم جشنی به همت بعثه مقام معظم رهبری در شهر مدینه برگزار شد.

مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق و گرامیداشت هفته وحدت با حضور زائران ایرانی کاروان‌های عمره گزار در هتل منازلی المدینه با حضور نمایندگان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عربستان و ستاد عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و سپس سخنرانان از نامگذاری هفته وحدت به عنوان یادگار ارزشمند و جاودانه امام راحل برای همه مسلمان‌ها یاد و قرآن کتاب آسمانی مسلمانان، سیره پیامبر عظیم الشان و دوستی با خاندان اهل بیت (ع) را به عنوان پایه‌های محکم مشترکات میان مسلمانان ذکر کردند.

اجرای مسابقه فرهنگی، قرائت شعر و مولودی خوانی در ابراز ارادت به پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404109

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]