3

انشاءالله در هفته جاری شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی خواهیم بود.

  • کد خبر : 40444
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی در پایان جلسه هیئت دولت گفت:انشاءالله در هفته جاری شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در این زمینه خواهیم بود.

افق(ofoghnews.ir): وزیر مسکن و شهرسازی گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده با سرعت خوبی در حال انجام است و یک هزار و ۷۸۰ مسکن روستایی، ۱۰ هزار واحد مسکن شهری و همچنین ۱۲ هزار واحد دامی در حال بازسازی است.

علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دلیل برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها افتتاح برخی از پروژه‌های به انجام رسیده به تعویق افتاده است، گفت: انشاءالله در هفته جاری شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی افزود: نزدیک به ۷۷۲ پروژه در بخش حمل و نقل در حال به پایان رسیدن است که ۴ هزار و ۲۳۶ کیلومتر بزرگراه،‌ آزادراه و راه اصلی را شامل می‌شود.

وی افزود: همچنین نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی جزو این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وزیر مسکن و شهرسازی همچنین با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر گفت: از یک و نیم میلیون واحد مسکونی مسکن مهر ۵۰ هزار و ۵۰۰  واحد مسکونی با اعتباری نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان آماده شده است که ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد آن با حضور رئیس جمهور در سیرجان و ۱۰ هزار و ۷۱۴ واحد آن در استان مازندران افتتاح شد.

همچنین نیکزاد با اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله زده گفت: خوشبختانه بازسازی این مناطق با سرعت خوبی در حال انجام است و یک هزار و ۷۸۰ مسکن روستایی، ۱۰ هزار واحد مسکن شهری و همچنین ۱۲ هزار واحد دامی در حال بازسازی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40444

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]