1

جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال؛ مارسل برزیلی در صدر برترین گلزنان/ آقاپور در رده دوم

  • کد خبر : 404556
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۲۴

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، جام‌جهانی۲۰۲۴ فوتسال عصر امروز با آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی پیگیری شد تا رقابت بهترین‌های فوتسال دنیا روز به روز پرهیجان‌تر و حساس‌تر در ازبکستان پیگیری شود. در اولین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی هم برزیل موفق شد با ۵ گل کاستاریکا را شکست دهد و به عنوان اولین تیم راهی یک‌چهارم […]

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، جام‌جهانی۲۰۲۴ فوتسال عصر امروز با آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی پیگیری شد تا رقابت بهترین‌های فوتسال دنیا روز به روز پرهیجان‌تر و حساس‌تر در ازبکستان پیگیری شود.

در اولین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی هم برزیل موفق شد با ۵ گل کاستاریکا را شکست دهد و به عنوان اولین تیم راهی یک‌چهارم شود. مارسل در این دیدار در دقیقه ۵ گل اول سلسائو را به ثمر رساند و تعداد گل‌هایش را در این مسابقات به عدد ۹ رساند تا جایگاهش را در صدر جدول گلزنان این مسابقات محکم کند.

سالار آقاپور، ملی‌پوش کشورمان و آلن برندی از آرژانتین با ۶ گل در رده دوم برترین گلزنان هستند و مهاجم برزیلی را تعقیب می‌کنند.

کوین بریسنو از ونزوئلا، آرنولد کناب از قزاقستان و پیتو از برزیل هم با ۵ گل زده در رده سوم قرار دارند.

تیم ایران فردا در مرحله یک‌هشتم‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف مراکش می‌رود و آقاپور فرصت این را دارد تا با گلزنی، فاصله‌اش را با مارسل کاهش دهد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404556

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]