1

اعزام ۶۰۰ نفر از عوامل خدمت به زائران اربعین حسینی به عتبات

  • کد خبر : 404858
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی، با اشاره به اعزام دو کاروان زیارتی به عتبات عالیات با عنوان «رهسپاران عصر ظهور» به یاد شهدای امدادگر، گفت: این اعزام به منظور تجلیل از عوامل اجرایی بدرقه تیم‌های عملیاتی اربعین ۱۴۰۳ و همکاران و داوطلبان فعال در پویش‌های ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) صورت می‌گیرد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی، با اشاره به اعزام دو کاروان زیارتی به عتبات عالیات با عنوان «رهسپاران عصر ظهور» به یاد شهدای امدادگر، گفت: این اعزام به منظور تجلیل از عوامل اجرایی بدرقه تیم‌های عملیاتی اربعین ۱۴۰۳ و همکاران و داوطلبان فعال در پویش‌های ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) صورت می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این کاروان‌ها شامل ۶۰۰ نفر از همکاران و داوطلبان فعال در امور خدماتی و امدادی اربعین هستند که در قالب دو گروه مجزا اعزام می‌شوند. کاروان نخست شامل ۴۵۰ نفر از آقایان بوده که از تاریخ ۲ تا ۷ مهرماه ۱۴۰۳ به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. همچنین، کاروان دوم شامل ۱۵۰ نفر از بانوان خواهد بود که از تاریخ ۴ تا ۹ مهرماه ۱۴۰۳ عازم این سفر زیارتی خواهند شد.

سلیمی اظهار کرد: این برنامه به منظور تقدیر از زحمات همکاران و داوطلبانی که در پویش‌های اربعین حسینی امسال به ارائه خدمات به زائران پرداختند، طراحی شده است. هدف از این اقدام تجلیل از این عزیزان و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای امدادگر است که با ایثارگری‌های خود الگویی برای همه همکاران و داوطلبان شده‌اند.

به گفته وی، همه مراحل اجرایی و هماهنگی‌های لازم برای اعزام این دو کاروان توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفته و تلاش شده تا این سفر معنوی به بهترین شکل ممکن برگزار شود. همچنین، در این سفر برنامه‌های فرهنگی و معنوی مختلفی برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده تا علاوه بر زیارت اماکن مقدس، از این فرصت برای ترویج ارزش‌های ایثار و خدمت‌رسانی استفاده شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر همواره تلاش داشته است تا با برنامه‌های حمایتی و فرهنگی خود در جهت تقویت روحیه خدمت‌رسانی و ایثارگری در میان داوطلبان و همکاران، گام‌های مؤثری بردارد و این اعزام نیز در همین راستا انجام می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=404858

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]