1

برزیل: اسرائیل فورا تهاجم‌های زمینی و هوایی به لبنان را متوقف کند

  • کد خبر : 405852
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

دولت برزیل در بیانیه‌ای که در تارنمای وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، اعلام کرد: دولت برزیل با نگرانی جدی عملیات نظامی زمینی ارتش اسرائیل در جنوب لبنان را دنبال می‌کند که نقض قوانین بین‌المللی، منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های شورای امنیت است. به گزارش ایسنا، در ادامه این بیانیه آمده است […]

برزیل: اسرائیل فورا تهاجم‌های زمینی و هوایی به لبنان را متوقف کند

دولت برزیل در بیانیه‌ای که در تارنمای وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، اعلام کرد: دولت برزیل با نگرانی جدی عملیات نظامی زمینی ارتش اسرائیل در جنوب لبنان را دنبال می‌کند که نقض قوانین بین‌المللی، منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های شورای امنیت است.

به گزارش ایسنا، در ادامه این بیانیه آمده است که دولت برازیلیا «همچنین از ادامه حملات هوایی اسرائیل به مناطق مختلف لبنان که از ۱۷ سپتامبر تاکنون به کشته شدن بیش از یک‌هزار نفر از جمله ۲ نوجوان برزیلی و والدین آن‌ها و هزاران زخمی منجر شده است، ابراز تاسف می‌کند.
 
طبق این بیانیه، «برزیل با تاکید مجدد بر تعهد خود به احترام کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان، از اسرائیل می‌خواهد که به طور فوری تهاجم‌های زمینی و حملات هوایی در مناطق پرجمعیت غیرنظامی در این کشور را متوقف کند».
 
دولت برزیل همچنین «درخواست خود از همه طرف‌های درگیر برای اعمال حداکثر خویشتنداری و دستیابی به یک آتش‌بس دائمی و همه‌جانبه با نهایت فوریت» را تکرار کرد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=405852

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]