3

خانه جدید و ۲میلیارد پوندی شیاطین‌سرخ در حاشیه اولدترافورد

  • کد خبر : 408453
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۰۶

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رسانه‌های انگلیس از آمادگی مالک منچستریونایتد برای ارائه برنامه‌های خود جهت ساخت استادیوم جدید شیاطین سرخ خبر دادند. سر جیم رتکلیف و شهردار منچستر می‌خواهند به جای بازسازی اولدترافورد، استادیوم جدیدی را در این شهر بسازند که در حال بررسی طرح‌های این پروژه بزرگ هستند. به گفته این رسانه‌ها وضعیت […]

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رسانه‌های انگلیس از آمادگی مالک منچستریونایتد برای ارائه برنامه‌های خود جهت ساخت استادیوم جدید شیاطین سرخ خبر دادند. سر جیم رتکلیف و شهردار منچستر می‌خواهند به جای بازسازی اولدترافورد، استادیوم جدیدی را در این شهر بسازند که در حال بررسی طرح‌های این پروژه بزرگ هستند.

به گفته این رسانه‌ها وضعیت کنونی اولدترافورد با انتقاد بسیاری مواجه شده چراکه از عمر این ورزشگاه قدیمی، ۱۱۴ سال می‌گذرد و به اذعان آنها این فضا شایسته منچستریونایتد نبوده و در شان شیاطین‌سرخ نیست. گفته می‌شود از سال ۲۰۰۶، زمانی که ۸ هزار صندلی به سکوهای این ورزشگاه اضافه شد، هیچ کار بازسازی دیگری تا کنون انجام نشده است.

خانه جدید و ۲میلیارد پوندی شیاطین‌سرخ در حاشیه اولدترافورد

آنها در نظر دارند مراحل احداث یک استادیوم جدید با گنجایش یک‌صد هزار نفر را از تابستان آینده آغاز کنند که برای آن رقم ۲ میلیارد پوند پیش‌بینی شده که برای رفتن هواداران به آن، خطوط حمل‌ونقل و فضاهای تجاری نیز در نظر گرفته شده است. این طرح در شرایطی بررسی می‌شود که ۵۰درصد هواداران منچستر خواهان ادامه بازی‌های این تیم در ورزشگاه قدیمی هستند.

طبق اعلام اولیه قرار است این طرح تا سال ۲۰۳۰ تکمیل شود اما گفته می‌شود این استادیوم از اوایل سال ۲۰۲۸ قابل بازگشایی است. استادیوم جدید در زمینی در مجاورت ورزشگاه فعلی شیاطین سرخ ساخته خواهد شد اما برنامه‌هایی وجود دارد که اولدترافورد به جای تخریب به مکانی برای استفاده از تمرینات یا فضایی در اختیار باشگاه باقی بماند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408453

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]