2

مصاف تیلور-سعدالله‌یف در راند اول؛ حریف قاسم‌پور عوض شد

  • کد خبر : 410375
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، باوجود قرعه‌کشی قبلی که کامران قاسم‌پور باید در دور اول با حریفی از هند کشتی گرفته و در دور دوم نیز به مصاف برنده کشتی‌گیران لتونی و آلبانی می‌رفت، قرعه‌کشی این وزن به دلیل آنچه اشتباه اتحادیه جهانی در سیدبندی عنوان شد، باطل شده و بار دیگر قرعه‌کشی صورت […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باوجود قرعه‌کشی قبلی که کامران قاسم‌پور باید در دور اول با حریفی از هند کشتی گرفته و در دور دوم نیز به مصاف برنده کشتی‌گیران لتونی و آلبانی می‌رفت، قرعه‌کشی این وزن به دلیل آنچه اشتباه اتحادیه جهانی در سیدبندی عنوان شد، باطل شده و بار دیگر قرعه‌کشی صورت گرفت.

در قرعه‌کشی قبلی، دیوید تیلور و عبدالرشید سعدالله‌یف در یک سمت گروه و کامران قاسم‌پور در سمت دیگر بودند که برنده کشتی‌گیران آمریکایی و روسی، در فینال با قاسم‌پور رودررو می‌شدند.  حالا با لحاظ کردن سیدبندی، مصاف تیلور و سعدالله‌یف در همان راند اول خواهد بود. کشتی‌گیری از رژیم صهیونیستی هم در سمت دیگر گروه قرار دارد.

چیزی که هیجان مسابقات را در نقطه شروع به اوج خواهد خواهد رساند و کامران قاسم‌پور هم در همان سمت گروه قرار دارد. در واقع یک نفر از جمع سه کشتی‌گیر برتر این وزن، فینالیست خواهد شد و از سمت دیگر یک کشتی‌گیر به راحتی و از مسیری هموار، فینالیست خواهد شد.

قاسم‌پور دور اول با ایشیگوروی ژاپنی مبارزه می‌کند و بعد از آن نیز به مصاف آکتورک از ترکیه خواهد رفت، او در نیمه‌نهایی با برنده عبدالرشید سعدالله‌یف و دیوید تیلور مبارزه خواهد کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد اوزان غیر المپیکی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=410375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]