2

مجلس پاسخ ادعای خواهرزاده خاتمی در خصوص فرمانده سپاه را با الله اکبر داد

  • کد خبر : 41966
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰

اعتراض برادر همسر محمد خاتمی به اظهارات ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پیشتر با واکنش سایت‌های ضد انقلابی همراه شده بود، با فریاد الله اکبر نمایندگان در حمایت از سرلشگر جعفری پایان یافت

صبح امروز محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و خواهرزاده محمد خاتمی در اخطار قانون اساسی نسبت به سخنان چندی‌پیش فرمانده سپاه پاسداران اعتراض و آن را خلاف مصالح ملی عنوان کرد  و گفت: هفته گذشته و اوایل هفته جاری دو اظهار نظر تامل‌برانگیز از طرف فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم قریب به این مضمون که ما نیروهای نظامی در سوریه و لبنان داریم و جنگ با رژیم غیرمشروع صهیونیستی قریب‌الوقوع است که این اظهارات نیز موجب اعتراض دولت لبنان شده و هم اسباب دل‌نگرانی مردم خودمان به واسطه احتمال وقوع جنگ را فراهم ساخته است که مسلما پیامد آن دامن زدن بیشتر به نابسامانی‌های اقتصادی در داخل و سرعت گرفتن خروج سرمایه‌های مادی و انسانی به خارج از کشور خواهد بود.
محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشت، بدون دفاع از فرمانده سپاه پاسدارن تنها با بیان این‌که اخطارها و تذکرات باید مربوط به دستور روز مجلس باشد، اخطار تابش را وارد ندانست.
در ادامه حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری با اشاره به اخطار تابش تصریح کرد: اظهارات فرمانده کل سپاه دقیق و به موقع بود.
وی با بیان اینکه اظهارات فرمانده سپاه درباره لبنان تکرار بیانات مقام معظم رهبری بوده است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما در جنگ ۳۳ روزه دخالت کردیم، در نبرد ۲۲ روزه دخالت کردیم و نتیجه آن را گرفتیم.
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از اظهارات سرلشکر جعفری حمایت می‌کند و آن را عزت‌مندانه می‌داند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به روزهای آخر خود رسیده است و حتی اوباما دست رد به سینه این رژیم می زند و سفیر خودش را فرامی‌خواند که این امر نتیجه زحمات ملت ایران است.
وی در پایان گفت: اگر رژیم صهیونیستی تعرضی به خاک ایران بکند نابودی خود را رقم زده است و قطعا سپاه پاسداران با حمایت مجلس شورای اسلامی رژیم متجاوز صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
در زمان این تذکر رسایی، نمایندگان مجلس از جای خود برخاسته و با شعار الله اکبر از اظهارات فرمانده کل سپاه تقدیر و اظهارات رسایی مبنی بر حمایت مجلس از سرلشگر جعفری را تأیید کردند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]