2

«گرملین‌ها» ی دهه هشتاد دوباره برمی گردند+تصاویر

  • کد خبر : 48846
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰

این مخلوقات که گرملین نام دارند، از یک کره دیگر به زمین آمده و با حضور خود، مشکلاتی را برای اهالی کره زمین به وجود می‌آورند.

فیلم اکشن ماجراجویانه و پرفروش دهه هشتادی «گرملین‌ها» دوباره‌سازی می‌شود. نسخه جدید هم با همان نام «گرملین‌ها» ساخته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «گرملین‌ها» ی دهه هشتاد دوباره برمی گردند

نسخه تازه این کمدی اکشن فانتزی، به احیای قصه نسخه دهه هشتادی آن می‌پردازد و قرار است به صورت یک مجموعه فیلم سینمایی درآید.

تهیه کنندگان نسخه جدید اطلاعات زیادی درباره آن به رسانه‌های گروهی ارائه نداده و گفته‌اند همه چیز، در مراحل ابتدایی کار قرار دارد.

 

 

آنها فعلا از استیو  زالیان برای انجام کار نگارش فیلمنامه نسخه جدید دعوت به همکاری کرده‌اند. این فیلم‌نامه‌نویس قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی، فیلم‌نامه خود را تحویل تهیه‌کنندگان فیلم بدهد.

استیو زالیان فیلم‌نامه «گرملین‌ها»ی جدید را براساس قصه فیلم‌نامه و کاراکترهایی می‌نویسد که کریس کلمبوس در سال ۱۹۸۴ خلق کرد.

برای کارگردانی نسخه جدید فیلم،قرار است یکی از فیلم‌سازان سرشناس ژانر اکشن دعوت به همکاری شود.

تهیه کنندگان فیلم می‌گویند هم اکنون در حال مذاکره با چند نام سرشناس و مطرح در این رابطه هستند، ولی اسم هیچ کارگردانی را به طور مشخص مطرح نکرده‌اند.

اگر همه کارها به صورت طبیعی پیش برود، نسخه جدید «گرملین‌ها» اواخر فصل بهار ۲۰۱۳ کلید می‌خورد و برای ایام تعطیلات کریسمس همین سال به روی پرده سینماها خواهد رفت.

هزینه تولید این فیلم حدود ۹۰ میلیون دلار برآورده شده است، که بخش مهمی از آن اختصاص به جلوه‌های ویژه و کارهای کامپیوتری خواهد داشت.

اولین قسمت «گرملین‌ها» در سال ۱۹۸۴، تماشاگران سینما را با مخلوقات کوتوله و عجیب و غریبی آشنا کرد که روی کره زمین، دست به یک سری ماجراجویی‌های خنده‌دار و ترسناک می‌زنند.

این مخلوقات که گرملین نام دارند، از یک کره دیگر به زمین آمده و با حضور خود، مشکلاتی را برای اهالی کره زمین به وجود می‌آورند.

نسخه اصلی «گرملین‌ها» را جو دانته فیلم‌ساز مطرح دهه هشتاد کارگردانی کرد. این فیلم در زمان اکران عمومی خود در سینماهای آمریکای شمالی به فروشی ۱۵۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد، که در آن زمان رقم بالایی به حساب می‌آمد.

موفقیت مالی فیلم، راه را برای تولید قسمت بعدی آن‌در سال ۱۹۹۰ باز کرد و قسمت دوم آن هم  به فروش خوبی در جدول گیشه نمایش  دست یافت.اما معلوم نیست چرا تهیه کنندگان فیلم ، در آن زمان قسمت های بعدی آن را تولید نکردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48846

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]