1

سازمان چهار نعل و عروس هزار داماد!

  • کد خبر : 51497
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۸:۱۸

یکی از جداشدگان گروهک منافقین، سرکرده این گروهک را انسان بزدلی توصیف کرد که فقط دنبال قربانی کردن دیگران پای هوسرانی های خود است.

«محمد-ب» در وبلاگ «بند رجوی» با اشاره به ادعای برخی اعضای این گروهک مبنی بر لزوم تشکیل گروه هایی نظیر شورشیان مسلح سوریه علیه ایران می نویسد: رجوی ۳۰ سال پیش معجونی تشکیل داد تحت عنوان «ارتش آزادیبخش» که به حق از طرف صاحب نظران خارجی به عنوان «ارتش خصوصی صدام» نام گرفت. این ارتش آزادیبخش در همکاری با صدام در جنگ علیه ایران سنگ تمام گذاشت به عنوان گردان های پیاده ارتش صدام به ایران حمله می کرد و سربازان ایرانی را می کشت و برخی را اسیر و به داخل عراق می برد. این ارتش کذایی پس از جنگ دیگر بیکار شد. قریب به بیست و پنج سال در یک محیط بسته ای مثل قرارگاه اشرف در داخل خاک عراق در یک محیط شش کیلومتر در شش کیلومتر در هم لولیدند تا زمانی که صدام سرنگون شد. این «عروس هزار داماد» این بار به عقد نیروهای آمریکایی درآمد. و تا توانست کمک اطلاعاتی به آمریکایی ها کرد. سرانجام آمریکا نیز عراق را ترک کرد. تلاش های رجوی برای مصالحه با دولت جدید عراق به نتیجه نرسید و دولت عراق با آنها سرجنگ داشت و اکنون آنها را در بیغوله ای به نام «لیبرتی» محصور کرده و آماده است که به خارج از عراق بفرستد. پس به این ترتیب در قدم اول رجوی اذعان به این موضوع می کند که «ارتش آزادیبخش» کارآیی خود را از دست داده است.
وی سپس با تصریح بر اینکه در تشکیلات فرقه ای رجوی ذره ای آزادی وجود ندارد اما او مدعی آزادی و دموکراسی است، می افزاید: چگونه کسی می تواند مدافع استقلال کشور باشد، در صورتی که از همه بیگانگانی که علیه ایران جنگیده اند حمایت عملی کرده است؟ در جنگ ایران و عراق دوشادوش سربازان عراقی به سربازان ایرانی حمله کرده است. در بازی اسرائیل برای افشای هسته ای ایران دست مایه قرار گرفته است. اکنون چهار نعل از جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران حمایت می کند. آیا چنین چیزی متصور است؟ یا چگونه می توان علیه استثمار جنسی مبارزه کرد در صورتی که در تشکیلات خود حرمسرا درست کرده ای و تمامی اعضای شورای مرکزی را به عقد خود درآورده؛ یا مثلاً آیا می شود از پیشرفت و تکنولوژی صحبت کرد در حالی که بیش از سه هزار نفر که در تشکیلات خود هستند و بر آنها حکمروایی می کنی هنوز قیافه موبایل را ندیده اند، هنوز هیچ کانال تلویزیونی غیر از سیمای آزادی مشاهده نکرده اند، هنوز اولیه ترین پیشرفتهای بشری به گوششان نرسیده است؟
این عضو جدا شده سازمان منافقین در ادامه پرسید: رجوی چگونه شجاعت و دلاوری را به مخالفان گوشزد می کند ولی خودش یازده سال است که مخفی شده و حتی عکسی از خود منتشر نکرده است؟ او هنوز هم از مخفی گاه بیرون نمی آید، آیا معنای شجاعت و تهور این است؟ آقا و خانم رجوی شما در برون چه کردید که درون خانه آیید؟ کارنامه شما پس از اعلام جنگ مسلحانه در سال ۶۰ چیست؟ جز نابود کردن ظرفیت اپوزیسیون و گرفتن زندگی از بیش از ۳ هزار نفر که روزی قشر پیشرو بودند اما حالا به افرادی بالای ۶۰ سال تبدیل شده اند که قدرت فکر ندارند؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51497

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]