4

نقش زنان در شکست جریان فتنه و خلق حماسه ۹ دی

  • کد خبر : 54690
  • ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۹:۰۶

پایداری و استقامت زنان مسلمان ایران در راه حفظ ارزشها،باورها و حراست از اعتقادات ستودنی‌است چراکه زنان در طول تاریخ اثبات کرده‌اند که در تمام میدان‌ها اعم از نظامی و فرهنگی کمتر از مردان نبوده‌اند

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش زنان در شکست جریان فتنه و خلق حماسه ۹ دی بی‌بدیل است و اهمیت حماسه ۹ دی و نقش فعال زنان در آن روز برای خنثی کردن فتنه‌های دشمن کمتر از حماسه ۲۲ بهمن نیست.

خبرگزاری فارس: نقش زنان در شکست جریان فتنه و خلق حماسه ۹ دی بی‌بدیل است

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس در آستانه یوم الله ۹ دی و هفته بصیرت اظهارداشت: حضور زنان در حماسه ۹ دی واقعه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پایداری و استقامت زنان مسلمان ایران در راه حفظ ارزشها،باورها و حراست از اعتقادات ستودنی‌است چراکه زنان در طول تاریخ اثبات کرده‌اند که در تمام میدان‌ها اعم از نظامی و فرهنگی کمتر از مردان نبوده‌اند و دلیل بارز بر این ادعا نقش زنان و حضور گسترده آنها در طول ۸ سال دفاع مقدس و پشتیبانی آنها از نظام و ولایت فقیه در تمام عرصه‌هاست .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۹ دی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است،روزی که ملت سرافراز ایران در تجمع بزرگ و میلیونی خود، استکبار جهانی را به زانو درآوردند و با حرکت خودجوش در دفاع از آرمانها و ارزشهای الهی به خیابانها آمدند و بار دیگر به ولایت، لبیک گفتند.

بهمنی تصریح کرد: نهم دی سال ۸۸ روزی است که از حافظه تاریخی کشورمان پاک نخواهد شد و آن‌روز نمونه حضور بی‌بدیل دیگری از زنان و مردانی بود که برای صیانت از اعتقادات، نظام و ولایت فقیه خود راسخ و با صلابت پا به میدان گذاشتند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زنان همواره در بزنگاه‌های سخت انقلاب و بعد از آن در صحنه حضور داشتند و همراه مردان بودند، در حماسه ۹ دی نیز شاهد حجم زیادی از زنان بودیم ، آنها در همه اتفاقات سیاسی و اجتماعی به دلیل بصیرتی که داشتند در ترغیب مردان برای حضور در این جریانات نیز اثرگذاشتند.

وی اضافه کرد: اگر حضور بصیرت‌مندانه زنان در حماسه ۹ دی نبود چنین حماسه با شکوهی با این عظمت و زیبایی خلق نمی‌شد.

بهمنی گفت: اینکه بانوان در تمام عرصه های مدیریتی کشور حضور دارند حائز اهمیت بوده و سبب نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی شده است.

نماینده مردم سراب درپایان یادآور شد: حماسه ۹ دی واقعه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی که رسانه‌های جمعی باید با تشریح ابعاد آن از زوایای مختلف بویژه نقش زنان، عظمت آن را به تصویر بکشند و اهمیت بصیرت و هوشیاری دربرابر نیرنگهای دشمن را بیان کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54690

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]