1

گردن‌کلفت‌ها کاپیتان فتنه ۹۲ شده‌اند

  • کد خبر : 57604
  • ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۲

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که معتقد به وجود رد پای برخی گرد‌کلفت‌ها در برنامه‌ریزی برای فتنه ۹۲ هستیم، گفت: این گردن‌کلفت‌ها کاپیتان فتنه ۹۲ شده‌اند.

خبرگزاری فارس: گردن‌کلفت‌ها کاپیتان فتنه 92 شده‌اند/سه ضلعی که انتخابات آزاد را تبلیغ می‌کنند

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها را تئوریسین فتنه‌ و ارباب فتنه‌گران در همه جای دنیا و البته در ایران دانست و گفت: هر کجا را که نگاه کنی؛ ردی از آن‌ها در فتنه‌ها احساس خواهی کرد.

این فعال سیاسی فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد اتاق فکر اصلی جریان فتنه را در واشنگتن، لندن و تل‌آویو دانست و گفت: بازی خوردگان داخلی هم به عنوان سربازان بی‌مزد و منت آن‌ها به خیانت علیه کشور و ملت خود مشغولند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فتنه ۸۸ نیز در همین قالب قابل تجزیه و تحلیل است آن‌جا که سران سه‌گانه استکباری برنامه دادند و بازی‌خوردگان و عروسک‌های خیمه شب‌بازی داخلی خوش رقصی کرده و دستاورد بزرگ انقلاب و مردم را لگدمال کردند.

دانشی رمز فتنه ۹۲ را انتخابات آزاد اعلام کرد و گفت: امروز دیگر هر کوچک و بزرگی می‌داند که فتنه‌گران با چه حربه‌ای وارد میدان خواهند شد و با بیانات رهبری اگر شکی هم در این زمینه بود برطرف گردید.

وی با ابراز تأسف از موضع‌گیری غلط و دشمن شادکن کسانی که با رأی مردم چندین سال در این نظام ریاست و حکومت کردند، گفت: افرادی همچون آقایان رفسنجانی، موسوی‌ خوئینی‌ها و البته آقای احمدی‌نژاد به واسطه همین رأی و با اعتمادی که نظام به آن‌ها کرد در این مملکت ریاست کردند.

وی با بیان این ‌که قائل به گردن‌کلفتی برخی در این زمینه هستیم، گفت: گردن‌کلفت‌ها اکنون کاپیتان فتنه ۹۲ شده‌اند و حرف دشمن از زبان آن‌ها جاری می‌شود اما باید گفت در نظام اسلامی و در حاکمیت مردمسالار دینی گرد‌کلفتی جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر لزوم انتخابات آزاد، اظهار داشت: در این میان برخی به دنبال تأیید صلاحیت زورکی کاندیدای احتمالی جریان انحرافی، برخی هنوز به دنبال زنده کردن سران فتنه ۸۸ و برخی دیگر نیز به صورت کلی به دنبال بازسازی خود و حاکم کردن تفکر خویش بر قوه مجریه و دولت آینده هستند.

دانشی تصریح کرد: جریان انحرافی و فتنه که به هیچ‌وجه مورد تأیید نظام و مردم نیستند و هر چه قدر برای آن‌ها زور زده شود ره به جایی نخواهند برد و  آن دیگری نیز مدت‌های زیادی نیاز دارد تا بتواند با جبران اشتباهات خود را بازسازی کرده و دوباره مورد اعتماد واقع شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57604

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]