2

لزوم ساخت فیلم زندگی شهید گنجی

  • کد خبر : 68416
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساخت فیلم زندگی شهید گنجی تاکید کرد.

به گزارش افق حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست هماهنگی و مقدماتی برگزاری همایش بزرگ قرآنی شهید صادق گنجی در محل دفتر مرکزی نماینده مردم دشتستان در شهر برازجان اظهار داشت: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند که باید برنامه‌ریزی لازم را برای این مسئله داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از فعالان قرآنی برازجان برای برنامه‌ریزی این همایش قرآنی افزود: شهدا افتخارات ما هستند و سربلندی و موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خون تک تک شهداست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه شهدا مقام شهادت را دارند و خدمت برای هر کدام از ایشان وظیفه ماست و اجر مساوی دارد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هر ساله شاهد هستیم که یادواره شهید گنجی برگزار می‌شود ولی اثری از شهید گنجی نیست و آوازه و شناختی که باید ایجاد شود وجود ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس انجام اقداماتی برای شناساندن بیش از پیش مفاخر و سرداران شهید به مردم را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با استفاده از فیلم‌سازی، کلیپ، معرفی در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مجازی و فعالیت‌های هنری دیگر می‌توان شهیدان ملی و بین‌المللی که در شهرستان هستند را به‌صورت واقعی به مردم معرفی کرد.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: ما شهید گنجی را با آن عظمت داریم ولی برنامه خوبی برای معرفی وی نداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر چندین سال یادواره برگزار نکنیم و هزینه آن را برای ساخت یک فیلم تاثیرگذار هزینه کنیم اثرات مطلوب‌تری در بین جوانان و آحاد جامعه خواهد گذاشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساخت فیلم زندگی شهید گنجی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم بررسی‌هایی صورت گرفته و تدارکاتی مهیا شود تا تولید فیلمی با موضوع شهید گنجی را شاهد باشیم و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر همکاری کنند.

وی ابراز داشت: امروز معرفی شهدا و تبیین سیره آنها باید با تمام امکانات و تجهیزات انجام شود و نباید کم‌کاری صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]