4

پرداخت وام اشتغال تا سقف۲۰ میلیون تومان به مددجویان متقاضی

  • کد خبر : 6996
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان تهران با اشاره به پرداخت وام اشتغال تا سقف ۲۰ میلیون تومان به مددجویان متقاضی، گفت: ۱۰ میلیون تومان از این مبلغ از طریق منابع بانکی و۱۰ میلیون تومان هم از طریق منابع امدادی تامین می‌شود. جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان تهران با اشاره به پرداخت وام اشتغال تا سقف ۲۰ میلیون تومان به مددجویان متقاضی، گفت: ۱۰ میلیون تومان از این مبلغ از طریق منابع بانکی و۱۰ میلیون تومان هم از طریق منابع امدادی تامین می‌شود.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در بخش سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل نوزده هزار و هشتصد شغل در سال جاری ایجاد می‌شود، اظهارکرد: این شغل‌ها با استفاده از تسهیلات بانک‌ها فراهم می‌شود و ضمن اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت موسسات کاریابی خصوصی هم در سال جاری سه هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و فرزندان آنها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: نظارت بر چگونگی اختصاص منابع و ایجاد شغل بیش از اجرای آن حین اجرا و پس از اجرای طرح توسط کارشناسان فنی انجام می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در ادامه با اشاره به برگزاری بازارچه جشن رمضان در نمایشگاه بین‌المللی تهران عنوان کرد: به ۱۲۰ طرح اشتغال اجرا شده در سنوات گذشته غرفه‌ای اختصاص می‌یابد تا محصولات تولید شده خود از جمله پوشاک، غذا و غیره را عرضه کنند.

شیخ‌پور در پایان گفت: درماه رمضان امسال جشن خودکفایی ۱۵۰۰ خانواده از مددجویان کمیته امداد که از چرخه حمایت خارج شده و خود موفق به تحت پوشش قرار دادن تعداد زیادی کارگر شده‌اند برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6996

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]