2

عمارت زیبای ویکتوریا و دیوید بکهام در معرض فروش +تصاویر

  • کد خبر : 74223
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

به نقل از دیلی میل: این عمارت کاخ مانند باشکوه که دارای امکانات ویژه ای است متعلق به مشهورترین زوج دنیای ورزش و مد است . ویکتوریا و دیوید بکهام دو ستاره هالیوودی انگلیسی عمارت خود را که با نام کاخ “باکینگهام” شناخته میشود را بعد از ۱۴ سال در معرض فروش قرار داده اند. […]

به نقل از دیلی میل: این عمارت کاخ مانند باشکوه که دارای امکانات ویژه ای است متعلق به مشهورترین زوج دنیای ورزش و مد است . ویکتوریا و دیوید بکهام دو ستاره هالیوودی انگلیسی عمارت خود را که با نام کاخ “باکینگهام” شناخته میشود را بعد از ۱۴ سال در معرض فروش قرار داده اند.

 

 

این زوج مشهور و ثروتمند این عمارت را خود بنا کرده اند و بعد از بازگشت از سفر چندین ساله خود به امریکا تصمیم گرفته اند آن را بفروشند. البته شنیده میشود آنها به بنگاه املاکی که قصد فروش این ملک را دارد سپرده اند تا حتما یک مالک شخصی برای این عمارت پیدا کند و آنها قصد ندارند آن را به سازندگان آپارتمان واگذار کنند.
یک منبع نزدیک به این خانواده میگوید ویکتوریا ۳۸ و دیوید ۳۷ ساله دوست ندارند کسی با استفاده از نام آنها به کسب درآمد مشغول شود و مطمئن هستند که انبوه سازان این کار را خواهند کرد و بنابراین قصد دارند این ملک حتما به یک مالک شخصی واگذار شود تا از آن استفاده کند.
آنها از زمان بازگشت به انگلستان در خانه استیجاری ۲۰ میلیون پوندی خود در منطقه کنسینگتون زندگی میکنند و گفته میشود به قدری از این منطقه خوششان آمده است که قصد دارند منزل جدید خود را در آنجا خریداری کنند.

 

بیتوته

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74223

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]