1

مدافع مورد نظر استقلال: سپاهان نمی‌تواند برای من تصمیم‌گیری کند

  • کد خبر : 86024
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲

فرشید طالبی در مورد این موضوع که گفته است باشگاه سپاهان او را نمی خواهد، گفت: «من اصلا چنین حرفی نزدم و ناراحتم که از قول من چنین چیزی را نوشتند. من بازیکن آزاد هستم و خودم تصمیم می‌گیرم که فصل آینده کجا بازی کنم، همانطور که باشگاه سپاهان هم می‌تواند در مورد بازیکنانی که […]

فرشید طالبی در مورد این موضوع که گفته است باشگاه سپاهان او را نمی خواهد، گفت: «من اصلا چنین حرفی نزدم و ناراحتم که از قول من چنین چیزی را نوشتند. من بازیکن آزاد هستم و خودم تصمیم می‌گیرم که فصل آینده کجا بازی کنم، همانطور که باشگاه سپاهان هم می‌تواند در مورد بازیکنانی که می‌خواهد یا نمی‌خواهد تصمیم بگیرد. من با باشگاه سپاهان قراردادی ندارم و برای بازیکنی که قرارداد ندارد، فهرست مازاد بی‌معناست.»

وی در ادامه افزود: «من تا به امروز مذاکره‌ای با باشگاه سپاهان انجام نداده‌ام هر چند که باید بگویم در این مدت که در سپاهان بودم جز خوبی چیزی از این باشگاه ندیدم و آقای رحیمی و هواداران به من لطف داشتند. امسال توانستم با سپاهان باز هم جام بگیرم و در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب کار کرده و حتی گلزنی هم کردم. البته باید بگویم که الان بازیکن آزاد هستم و باشگاه سپاهان نمی‌تواند برای من تصمیم بگیرد.»

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که “آیا دوست داری در سپاهان بمانی؟”، تاکید کرد: «هر بازیکنی دوست دارد در تیمی که بازی می‌کند بماند و من هم سپاهان را به عنوان اولویت اول در نظر گرفتم. شاید به توافق برسیم و شاید هم نرسیم ولی برای من مهم این است که در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم.»

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]