2

مباحث فرهنگی کم ارزش‌ترین مسئله در مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری بود

  • کد خبر : 90941
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

امام جمعه موقت تهران ‌با بیان اینکه گاهی باطل در لباس حق بین مردم ظاهر می‌شود، متذکر شد: این باطل در ظاهر حق موجب فتنه‌انگیزی و پوشاندن هویت واقعی حق می‌شود.

خبرگزاری فارس: گاهی باطل در لباس حق بین مردم ظاهر می‌شود /‌ هر جریانی به جز ولایت فقیه مردود ‌است

آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در مراسم یادواره شهید خلوص دهقانپور و شهدای واقعه هفتم تیر در مصلی این شهرستان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت برای شهیدان اقدامی مؤثر برای ماندگاری نظام است.

 

*حق جریانی خدایی و باطل شیطانی است

وی با اشاره به دیدگاه قرآن کریم نسبت به جریان‌ها و مباحث مختلف در طول تاریخ، تصریح کرد: از منظر قرآن همواره دو جریان «حق» و «باطل» از ابتدای خلقت تا کنون متداول بوده و تا قیامت نیز ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: جایگاه افراد در راستای جریان حق و باطل بسیار مهم است تا مواضع هر فرد مشخص شود.

وی با بیان اینکه گاهی باطل در لباس حق بین مردم ظاهر می‌شود، متذکر شد: این باطل در ظاهر حق موجب فتنه‌انگیزی و پوشاندن هویت واقعی حق می‌شود.

خاتمی، تبیین جایگاه شهدا در مراسم گرامیداشت آنها را ضرورتی فراموش نشدنی خواند و افزود: بصیرت واقعی موجب تشخیص حق از باطل می‌شود.

وی با تصریح به اینکه جریان حق همواره جریانی آسمانی و خدایی است، گفت: اخلاص در جریان حق موج می‌زند و همواره خواستار حکومت خدا و عزت دین الهی است.

*بیرق‌های باطل شیاطین در کمین جوانان کشور است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حکومت الهی ذکر زبان تمام انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ بوده است، ادامه داد: آنها به دنبال اجرای حدود خدا، گسترش دین الهی و باز پس‌گیری حق مظلوم از چنگال ظالم بودند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان امروز راه پر پیچ و خم زیادی را در پیش دارند، متذکر شد: در لا به‌لای راه پر پیچ و خم زندگی جوانان پرچم‌هایی رنگارنگ برای جلب توجه آنها برافراشته شده و تکان می‌خورد.

خاتمی خاطر نشان کرد: جوانان مراقب باشند که بیرق‌های باطل شیاطین در کمین جوانان کشور است و بدون کسب اطلاع و سنجش عواقب آن زیر حمایت هر پرچمی قد علم نکنند.

وی، تعدادی از پرچم‌های برافراشته در جامعه کنونی را پرچم‌های قدرت و برخی را بیرق‌های خدمت عنوان کرد و گفت: شیاطین صاحبان پرچم‌های قدرت در دنیا هستند.

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس خبرگان، باطل را شامل تشنگان قدرت و به دنبال سهم‌خواهی در حکومت‌ها دانست و بیان کرد: جریان اینگونه افراد هرگز رنگ خدایی ندارد.

*مباحث فرهنگی کم‌ارزش‌ترین مسئله در مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری بود

وی به ایام انتخابات اخیر و مناظره‌های برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و متذکر شد: در ایام انتخابات نیز مسئله تاحدی به صورت جریان حق و باطل دنبال می‌شد.

خاتمی با بیان ضرورت توجه فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی، افزود: مباحث فرهنگی کم ارزش‌ترین مسئله در مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری بود.

وی، جریان برخی کاندیداهای ریاست جمهوری را غلط و بدون رنگ خدایی دانست و اظهار کرد: نباید افراد زیر جریان حمایتی آنها گام بردارند.

*ولایت فقیه تنها جریان حاکم بر نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت تهران، تنها جریان حاکم بر نظام جمهوری اسلامی را «جریان ولایت فقیه » برشمرد و افزود: ولایت فقیه تنها یک جایگاه رهبری نیست بلکه نایب امام عصر (عج) بوده و در زمان غیبت آن حضرت باید به ولی فقیه مراجعه شود.

خاتمی افزود: جریان حق، خدایی است و رهبری جامعه نیز به فضل الهی ذره‌ای عطش قدرت در وجود و اعتقادشان نیست.

وی، اخلاص مقام معظم رهبری را به معنای واقعی اعتقاد به خدا خواند و خاطرنشان کرد: هر جریانی به جز ولایت فقیه اساساً باطل و رد است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان متذکر شد: حق، صادق است اما باطل مدام رنگ عوض کرده و خود را در لباس حق مخفی می‌کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]