2

دانشکده خبر از موفق ترین دانشکده های وابسته به دانشگاه جامع علمی و کاربردی است

  • کد خبر : 9566
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۳۴

اصفهان- مشاور رییس و مدیر امور حقوقی و مجلس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور گفت: با فراهم شدن مقدمات ابتدایی ایجاد شعبه دانشکده خبر در اصفهان از سوی نهادهای مسئول، این دانشگاه آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن مجوز شروع کار رسمی آن را صادر کند. ‘مهران حسین زاده’ روز سه شنبه در […]

اصفهان- مشاور رییس و مدیر امور حقوقی و مجلس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور گفت: با فراهم شدن مقدمات ابتدایی ایجاد شعبه دانشکده خبر در اصفهان از سوی نهادهای مسئول، این دانشگاه آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن مجوز شروع کار رسمی آن را صادر کند.

‘مهران حسین زاده’ روز سه شنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان افزود: با توجه به موقعیت استان اصفهان در حوزه خبر و اطلاع رسانی در ابعاد مختلف، تاسیس دانشکده خبر برای این استان ضروری است.
سرپرست دانشگاه جامع علمی، کاربردی واحد استان اصفهان اظهارداشت: دانشکده خبر از موفق ترین دانشکده های وابسته به دانشگاه جامع علمی و کاربردی است که درصورت دایر شدن شعبه آن در این استان، بطور قطع می تواند رشد و ارتقای رسانه های اصفهان را بدنبال داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد در شهر اصفهان تصریح کرد: برای انعکاس اخبار این رویداد مهم کشوری و بین المللی نیاز به خبرنگاران خبره و حرفه ای در استان است تا باعث سرافرازی نظام جمهوری اسلامی شوند.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،درباره آماده سازی مقدمات تاسیس دانشکده خبر در این استان افزود:به محض آماده شدن محل و امکانات سخت افزاری و تجهیزات این دانشکده و اعلام آن از طریق مراجع مربوطه به این دانشگاه، مرحله عملیاتی ثبت و صدور مجوز آن صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به مراحل و نحوه صدور مجوز تاسیس شعبه دانشکده خبر افزود: ابتدا باید طرح توجیهی مناسب همراه با مولفه های نیازسنجی آموزشی، ذکر مستندات، تعداد نیروی انسانی مورد نیاز برای آموزش، مشخص شدن دستگاه های استفاده کننده از نیروهای آموزش دیده و نیز فضای آموزشی مناسب و امکانات لازم متناسب با استانداردهای تعیین شده در این دانشگاه تامین و سپس این دانشگاه اقدامات لازم را برای صدور مجوز انجام خواهد داد.
حسین زاده با بیان اینکه این استانداردها از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی تعریف شده است،گفت: در صورت فراهم بودن امکانات سخت افزاری مطابق استانداردهای تعریف شده، راه اندازی این مرکز در شورای گسترش آموزش عالی کشور مطرح خواهد شد.
وی پذیرش دانشجو در شعبه دانشکده خبر اصفهان را در آینده نزدیک منوط به ارائه بموقع برنامه های اعلامی و تهیه امکانات سخت افزاری آن دانست و یادآور شد: اگر مکان و امکانات آن در آینده نزدیک تامین نشود و با فرض مطرح شدن در شورای گسترش آموزش عالی کشور و تصویب آن،مرحله پایانی یعنی جذب دانشجو را دچار مشکل خواهد کرد.
‘محمد مهدی اسماعیلی’ معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان پیش از این در گفت وگو با خبرنگاران گفته بود:شعبه دانشکده خبر در اصفهان در سالجاری تاسیس می شود و دانشجو می گیرد.
حسین زاده،مدیر امور حقوقی و مجلس دانشگاه جامع علمی و کاربردی، امروز از ایرنا مرکز اصفهان دیدن کردند و از نزدیک با نظام تولید و انتشار خبر آشنا شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9566

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]