2

مدیر یکی از نمایندگی‌های بیمه توسط پلیس دستگیر شد.

  • کد خبر : 9658
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹

مدیر یکی از نمایندگی‌های بیمه که به‌صورت غیرقانونی در اراک فعالیت می‌کرد و قصد کلاهبرداری از بیمه‌گذاران را داشت توسط پلیس دستگیر شد. سرهنگ احد احمدی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان اراکی از مدیر یکی از نمایندگی‌های بیمه موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. رییس پلیس اطلاعات و […]

مدیر یکی از نمایندگی‌های بیمه که به‌صورت غیرقانونی در اراک فعالیت می‌کرد و قصد کلاهبرداری از بیمه‌گذاران را داشت توسط پلیس دستگیر شد.
سرهنگ احد احمدی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان اراکی از مدیر یکی از نمایندگی‌های بیمه موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تحقیقات به عمل آمده اظهارکرد: با دستگیری متهم ماموران متوجه شدند وی پس از لغو پروانه فعالیت به‌صورت غیرقانونی در دفتر نمایندگی مشغول به کار بوده و با توزیع تعداد زیادی کارت قرعه‌کشی بین بیمه‌گذاران به آنان وعده جوایز ویژه داده بود.

وی افزود: متهم در ادامه فعالیت غیرقانونی خود با ارسال پیامک به یکی از مشتریان وی را برنده هزینه سفر کربلا، تخفیف شش ساله بیمه و همچنین هدیه ۲۰۰ هزار تومانی معرفی و از وی برای دریافت جایزه به شرکت دعوت کرده بود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه با مراجعه بیمه‌گذار به دفتر این شرکت، متهم درخواست مبلغ ۲۵۰ هزار تومان وجه نقد از وی کرده، تصریح کرد: وقتی شاکی با ترفند مدیر این شرکت بیمه برای کلاهبرداری مواجه شد با مراجعه به پلیس از وی شکایت کرد که متهم توسط ماموران دستگیر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9658

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]