آرشیو روزانه : ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۱

۰۹اردیبهشت

کسب رضایت ۷۰ درصدی مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو

مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو برنامه های راهبردی این گروه صنعتی را درحوزه خدمات پس از فروش خودرو های سواری ، کسب رضایت مشتریان ، توسعه سهم بازار قطعات یدکی را در سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی را ابلاغ کرد.

۰۹اردیبهشت

ازدواج همزمان با ۲ عروس در یک شب +تصویر

این دو عروس یعنی”انتظار” ۱۷ ساله دختر عمو و “سعاد” ۲۱ ساله دختر عموی پدر داماد گفته اند که در ابتدا مخالف چنین اقدامی بودند اما پس از رایزنی ها و رفت و آمدها ، موافقت کرده اند.

۰۹اردیبهشت

بی خبری مشترکان و کاسبی عجیب ایرانسل+ جوابیه

چند وقتی است فرستادن پیامک های تبلیغاتی به گوشی های همراه امری عادی شده است و دیگر به این نوع پیامک های عادت کرده ایم. از تبلیغات های مختلف گرفته تا فروش و یا پیشنهاد برای خرید یک محصول که از طریق این نوع پیامک ها ارسال می شود. گاهی شده با خواندن پیامک وسوسه شده و برای گرفتن اطلاعات بیشتر راجع به آن محصول به نشانی یا شماره داده شده تماس می گیریم و اطلاعاتی راجع به محصول می گیریم، یا شاید هم کار به جایی برسد که آن را بخریم.

۰۹اردیبهشت

شعبده بازی دختر ایرانی +تصاویر

طیبه رحمتی معروف به سایه شعبده‌باز، نخستین بانوی شعبده‌باز ایرانی است که با وجود تمام مشکلات، برای خود اسم و رسمی تدارک دیده و شهرتی دست و پا کرده است.

۰۹اردیبهشت

خوانندگی دخترکانی بزک‌کرده و محرک در خیابان‌های تهران

چرا باید فضای شهر به سمت‌وسویی برود که عده‌ای تا این حد و اندازه به خود اجازه بروز و ظهور رفتار‌های ساختارشکن و هنجارشکن دهند؟

۰۹اردیبهشت

اعتراض بینندگان به پوشش نیمه برهنه مجریان زن + تصاویر

شواهد گوناگون بیانگر این مساله است که انتخاب پوشش نامناسب برای مجریان زن از سوی برخی شبکه های ماهواره ای از جمله شبکه من وتو ،سیاستی کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده برای تغییر تدریجی پوشش زنان ایرانی و ترویج بی حیایی و بی حجابی می باشد.

۰۹اردیبهشت

خانه بی خانمان ها در بلگراد! + تصویر

زیر یکی از پل های شهری در بلگراد، پایتخت صربستان مشرق

۰۹اردیبهشت

پاداش یکصد میلیون تومانی برای آقای مدیر عامل

بر اساس مصوبه مجمع و هیأت مدیره شرکت پاداش یکصد میلیون تومانی برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته شد.

آمار کرونا
[cov2019]