آرشیو روزانه : ۱۰ شهریور, ۱۳۹۱

۱۰شهریور

انتشار تصویر برهنه همسر اوباما در مجله اسپانیایی/عکس

یک مجله اسپانیایی با انتشار تصویر فتوشاپی و نیمه برهنه میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا ، جنجال تازه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پا کرده است.

۱۰شهریور

زنی که به خاطر پول خود را به ۳ مرد فروخت+عکس

یک دختر امریکایی برای این که به مردان کمک کند تا اقامت این کشور را بدست آورند در قبال دریافت پول نقد با آنها ازدواج میکرد ، این زن در سال ۲۰۰۶ همزمان با سه مرد ازدواج کرد و حالا در دادگاهی به همین مناسبت محاکمه میشود. این دختر که اهل ایالت ماساچوست امریکاست طی یک سال و در مقابل دریافت پول نقد با سه مرد از کشورهای غنا، چین و کنیا به صورت همزمان ازدواج کرده است تا به آنها کمک کند اقامت امریکا را بدست آورند.

۱۰شهریور

تصاویر/ تصادف مرگبار در جاده تالش

بی احتیاطی و سبقت غیر مجاز در جاده آستارا و تالش صبح امروز جمعه در حوالی شهر لیسار موجب کشته شدن چهار نفر از سر نشینان خودروی سواری شد.

۱۰شهریور

متن کامل «بیانیه تهران» اجلاس تاریخی جنبش عدم تعهد

بیانیه نهایی اجلاس جنبش عدم تعهد در ۱۱ بند که در آن به مسائل متنوعی از جمله بحران های سیاسی و اقتصادی، موضوع فلسطین، دارا بودن حق انرژی صلح آمیز هسته ای و صلح پایدار جهانی اشاره شده است، منتشر شد.

۱۰شهریور

جنبش«نم» در آینده نقش روشن و اثرگذاری بر مناسبات جهانی خواهد داشت

محمود احمدی‌نژاد در جمع سران و مقامهای ۱۲۰ کشور جهان گفت:باید تلاش‌های منسجمی را برای استقرار دبیرخانه موقت و ایجاد ساختارهای لازم برای سازمان‌دهی جنبش عدم تعهد کنیم.

۱۰شهریور

گوشت گوساله ۴ هزار تومان گران تر شد: ۲۳ هزار !

در حالی گوشت گوساله ۴ هزار تومان گران شده است که رئیس اتحادیه گوشت گوساله در خصوص دلایل گرانی می گوید: خبر ندارم، در سفر هستم.

۱۰شهریور

دختر علاقه مند به بهداد سلیمی ؛ عکس

بهداد سلیمی که در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک شرکت کرده بود گفت: «شکر خدا پس از المپیک همه چیز خوب بوده است؛ از استقبال مردم گرفته تا تقدیر مسئولین.»

۱۰شهریور

این خانم با عروسک شوهر خود را فراری داد! +تصاویر

خانم آلیس وینستون در عرض یک سال ۱۲۰۰۰ پوند صرف خرید عروسک هایی به شکل نوزاد انسان کرده است. او که مادر ۵ فرزند است، بدلیل نوعی بیماری خونی دیگر قادر به زایمان نیست و به دلیل علاقه وافر به کودکان، کلکسیونی از ۵۰ عروسک را در خانه خود نگهداری میکند.

۱۰شهریور

نقوی حسینی:اثرگذاری جنبش عدم تعهد با تاسیس دبیرخانه افزایش می‌یابد

نقوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، گفت که تشکیل دبیرخانه دائمی برای این جنبش می‌تواند اثرگذاری آن را در عرصه جهانی افزایش دهد.

۱۰شهریور

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا۲۰ شهریورماه

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا ۲۰ شهریورماه اعلام می‌شود.

آمار کرونا
[cov2019]