آرشیو روزانه : ۱۴ دی, ۱۳۹۱

۱۴دی

دخترم عشق ممنوع

رمان‌های «دخترم عشق ممنوع!»، نامزد دریافت هجدهمین دوره جایزه کتاب فصل، «رز گمشده»، «نامحرم» و مجموعه شعر «کتاب نیست» از کتاب‌های حوزه ادبیات نشر آموت در نوبت چاپ‌های مجدد راهی بازار کتاب شدند.

۱۴دی

جایزه ای دیگر برای نویسنده زن بریتانیایی

هیلاری منتل که با رمان «بیرون کشیدن اجساد» برای دومین بار برنده جایزه بوکر شده بود، با همین رمان برنده جایزه کتاب کوستا شد.

۱۴دی

قسم به عشق که چون تو ندیده ام شاهی+تصویر

به کربلا که برسی می مانی از این نمایش عظیم بشری ! می مانی از آتشی که بعد از هزار و اندی سال هر روز گداخته تر می شود! می مانی از آنچه در حال وقوع است !

۱۴دی

هنرمند کهنه‌کار فرانسوی برای فرار از مالیات تبعه کشور روسیه شد

هنرپیشه فرانسوی که در کشور زادگاهش با قوانین سنگین مالیاتی روبرو شده است، با دریافت تابعیّت روس، از قوانین سنگین مالیاتی در کشورش گریخت.

۱۴دی

شباهتی باور نکردنی بین این افراد وجود دارد!+تصاویر

«فرانسوا برونیلی»، عکاس فرانسوی است و در ابتکاری جالب اقدام به تهیه ۲۰۰ عکس از افرادی کرد که بدون نزدیکی یا قرابت ژنتیکی شباهت عجیبی به هم داشتند!

۱۴دی

ارائه اینترنت ۲۰مگابیتی از فروردین۹۳

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت در این هفته از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت ۲۰مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال ۹۳ عملیاتی می‌شود.

۱۴دی

ساخت مزارع عمومی برای تولید محصولات کشاورزی ارزان

برخی از شهرهای دنیا درحال حاضر روند ساخت آسمان خراشهایی را پیگیری می کنند که قرار است به زودی به زمینی برای رشد و نمو محصولات کشاورزی تبدیل شوند تا این محصولات از نظر اقتصادی کم هزینه تر رشد کرده و در دسترس همه قرار گیرند.

۱۴دی

دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد

 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی تهران از هفته بیستم به دلیل آلودگی هوا لغو شد. دو تیم پرسپولیس و گهر دورود و راه‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان فردا(جمعه) طبق برنامه قبلی باید در تهران به مصاف هم می‌رفتند که بازی این تیم‌ها به دلیل آلودگی هوا لغو شد. ایسنا

۱۴دی

رویانیان از وحید مظاهری در بیمارستان عیادت کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان این ملاقات دیداری نیز با پزشک معالج این بیمارستان داشت و درباره‌ وضعیت مظاهری با آنها گفت‌وگو کرد.

۱۴دی

نامی از کی‌روش در بین بهترین مربیان جهان در سال ۲۰۱۲ نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بهترین مربی سال ۲۰۱۲ شد و مسئول فنی ایتالیا، مکزیک، آلمان و زامبیا در رده‌های چهارم تاپنجم جای گرفتند.

آمار کرونا
[cov2019]