آرشیو روزانه : ۲۵ اسفند, ۱۳۹۱

۲۵اسفند

حضور در اقیانوس اطلس جزو برنامه‌های نیروی دریایی در سال جدید است

فرمانده نیروی دریایی در ادامه اظهار کرد: ناوگروه‌های این نیرو بدون هیچ وقفه‌ای ماموریت‌های مربوط به اسکورت کشتی‌ها و تامین خطوط مواصلاتی را بطور مستمر و با توانمندی کامل انجام داده و همچون گذشته کشتی‌های تجاری را در امنیت کامل از منطقه خطر عبور می‌دهند.

۲۵اسفند

جنگ عراق ۲٫۲ تریلیون دلار هزینه روی دست آمریکا گذاشت

تازه ترین مطالعات دانشگاهی نشان می دهد که آمریکا در جنگ عراق بیش از دو تریلیون دلار هزینه کرده که با برآورد هزینه‌های واشنگتن در سالهای آینده، این مبلغ به شش تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

۲۵اسفند

جزئیات آخرین ملاقات حضوری با فائزه هاشمی در زندان اوین

این مسئول سازمان زندانها عنوان کرده بود که این مدت نباید بیش از ۶ ماه باشد و این در حالی است که این تنها یک امتیاز برای زندانیان به حساب آمده و به هیچ عنوان حقی را برای زندانیان ایجاد نمی کند.

۲۵اسفند

حمله تروریست ها به یک کلیسا در حلب+تصویر

تروریست‌ها به منطقه‌ای در مرکز حلب که اغلب ساکنین آن مسیحی هستند حمله کردند و یک کلسیا را هدف قرار دادند.

۲۵اسفند

اقامه آخرین نماز جمعه تهران در سال ۹۱به امامت آیت الله جنتی+تصاویر

اقامه آخرین نماز جمعه تهران در سال نود و یک تهران به امامت آیت الله جنتی

۲۵اسفند

زندگی در قفس های آهنی+تصاویر

هنگ کنگ شهری است که به آسمان خراش های زیبایش شهرت دارد اما زیر این آسمان خراش ها شهرکی قفسی وجود دارد که مردم زیادی نیز در آن زندگی می کنند.

۲۵اسفند

گرانی کمرشکن است

جنتی گفت: زندگی پاکیزه یعنی مردم خودشان زندگی را بر خود تلخ نکنند چرا که بسیاری از گرفتاری‌های ما از ناحیه خودمان ایجاد می‌شود.

۲۵اسفند

زندانی کردن دزد دریخچال +تصویر

“Mick Hegney” شهروند انگلیسی است که چندی پیش در نقش یک پلیس ظاهر شد و دزدی را خیلی عجیب دستگیر و زندانی کرد و سپس با پلیس تماس گرفت تا او را تحویل قانون دهد.

۲۵اسفند

شخصیت های سیاسی اصلاح طلب در مراسم یادبود یادگار امام +تصاویر

مراسم آخرین شب جمعه سال و طلب مغفرت برای درگذشتگان و چهارمین سالروز درگذشت حاجیه خانم خدیچه ثقفی همسر گرامی امام خمینی(س) و هجدهمین سالگرد رحلت یادگار ایشان مرحوم حجت الاسلام و السملمین حاج سید احمد خمینی شب گذشته با حضور سید حسن خمینی و شخصیت های سیاسی اصلاح طلب در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

آمار کرونا
[cov2019]