آرشیو روزانه : ۱۳ خرداد, ۱۳۹۲

۱۳خرداد

رئیس‌ جمهور پیشین این کشور خودکشی کرد

وزارت دادگستری تایوان اعلام کرد رئیس‌جمهور سابق این کشور که در حال حاضر در زندان به سر می‌برد سعی در خودکشی داشته است.

۱۳خرداد

بازیکن سابق‌استقلال به پرسپولیس پیوست

مدافع – هافبک چپ پیشین تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران پس از برگزاری نشستی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای همراهی سرخپوشان در لیگ سیزدهم به توافق رسید و قراردادی دو ساله امضا کرد.

۱۳خرداد

زن خوشتیپ سارق خانه‌های ویلایی تهران دستگیر شد+تصاویر

زن خوشتیبی که با زیر نظر گرفتن خانه‌های ویلیایی در موقیعتی مناسب با تخریب قفل درب‌ها وارد خانه شده و اموال منزل را به سرقت می‌برد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

۱۳خرداد

دست‌های یک کاندیدا جریان‌ساز شد!

دفتر هماهنگی جنبش “دستان عشایری” اعلام موجودیت کرد.

۱۳خرداد

راههای جلوگیری از خستگی چشم هنگام کار با کامپیوتر

اگرهنگام کار با کامپیوترتان با دردهایی همچون گردن‌درد، سوزش یا خستگی چشم و گاهی هم سردرد مواجه شده اید. لطفا به این پنج روش عمل کنید:

۱۳خرداد

عوامل عقب ماندگی کودکان چیست؟

عقب ماندگی ذهنی یکی از مشکلاتی است که جامعه بشری با آن دست به گریبان است. سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند در سراسر جهان ۱۲۰ میلیون نفر مبتلا به عقب ماندگی ذهنی هستند.

۱۳خرداد

۹ نکته برای دیر پیر شدن

بخاطر اینکه پیری را به تاخیر بیاندازید و روز به روز زیباتر شوید از این سرنخ ها و تکنیک های زیبا شدن استفاده کنید ودیرتر پیر شوید در هر سن و سالی که هستید حتی در دوران سالمندی نیز جوانتر از سنتان دیده شوید.

۱۳خرداد

شایعه بیماری «خرم سلطان» به واقعیت پیوست

مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال جنجالی حریم سلطان به دلیل بیماری روحی این سریال را رها کرده و به آلمان رفته است. العربیه نوشت،  این مطلب را دوست اوزرلی طی مصاحبه ای بیان کرده و در مورد شایعاتی که درباره وی در رسانه های ترکیه منتشر شده، گفته است: “آنچه که در […]

۱۳خرداد

رد پیت و آنجلینا جولی روی فرش سیاه + تصاویر

در اولین شب اکران “جنگ جهانی زد” در لندن، بازیگران این فیلم روی فرش سیاه افتتاحیه ظاهر شدند. به گزارش هالیوود ریپورتر، یکشنبه دوم ژوئن اولین شب نمایش عمومی “جنگ جهانی زد” با پهن شدن فرش سیاه به جای فرش قرمز صورت گرفت. در این برنامه آنجلینا جولی، برد پیت و دو پسرشان با هم […]

آمار کرونا
[cov2019]