آرشیو روزانه : ۱۶ مرداد, ۱۳۹۲

۱۶مرداد

نامزدها و همسران بازیکنان لیگ ایتالیا +تصاویر

تصاویر زیر مربوط به نامزدها و همسران بازیکنان لیگ ایتالیا است. برخی از آن ها در شبکه های تلویزیونی کار می کنند و برخی نیز مدل هستند.

۱۶مرداد

دختری عجیب اما واقعی +تصاویر

بروک نام دختری است کە نزدیک بە پانزده سال است هیچ گونه رشدی نداشته است.

۱۶مرداد

صدراعظم آلمان هم انتخاب روحانی را تبریک گفت

سفیر آلمان در تهران امروز (چهارشنبه) پیام تبریک صدراعظم آلمان به رئیس جمهور کشورمان را تقدیم مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه کرد.

۱۶مرداد

متن کامل برنامه‌های مسعود سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان

مسعود سلطانی‌فر که روز یک‌شنبه این هفته از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کابینه یازدهم معرفی شده بود ، برنامه هایش را اعلام کرد

۱۶مرداد

بهاره رهنما به عنوان سفیر ایران معرفی شد+تصویر

این بازیگر به دلیل اقداماتش در مقام سفیر انجمن بیماران هموفیلی، به تازگی طی حکمی از طرف هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودک در ایران، به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودک در ایران معرفی شد.

۱۶مرداد

شهری که در یک دقیقه نابود شد

کسی نمی‌دانست بشر قرار است خودش بلای جان خودش شود و آمریکایی‌ها دست به کاری بزنند که هیچ‌کس، هیچ وقت نمی‌تواند آن را با همه حرف و حدیث‌ها توجیه کند. ساکنان هیروشیما بی‌خبر بودند که هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت آمریکا برای اولین‌ و تنهاترین‌بار در تاریخ بشر دستور استفاده از بمب اتمی علیه ژاپن و در‌ واقع قتل‌عام غیرنظامیانی که از بازی سیاست چیزی نمی‌دانستند داده است.

۱۶مرداد

دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای ابطال برخی مصوبات دولت و توقف طرح مهرآفرین

به دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تمامی مصوبات دولت که از تاریخ ۱۳۹۲/۳/۱ مورد ایراد و ابطال قرار گرفته یا مراجع قانونی نسبت به آن اظهار نظر نکرده اند غیر قابل اجرا اعلام شد.

۱۶مرداد

محمدتقی روغنی‌ها سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران شد

در این جلسه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد رضا صادق از نزدیکان حجت الاسلام روحانی برگزار شد از خدمات حنیف حسین ستاریان تقدیر شد.

آمار کرونا
[cov2019]