آرشیو روزانه : ۱۶ شهریور, ۱۳۹۲

۱۶شهریور

قیمت امشب انواع خودرو در ۹۲/۰۶/۱۶ +جدول

آخرین وضعیت قیمت امشب انواع خودرو

۱۶شهریور

زنان فدایی در سوریه+تصاویر

نخستین واحد زنان کردستان سوریه در نزدیکی شهر “قامشلی” با تأسی از گروههای فلسطینی که در برابر ارتش اشغالگر قدس ایستادگی کرده بودند،تشکیل و به خود لقب “زنان فدایی” دادند.

۱۶شهریور

تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در سیما

به نظرم بازیگران زن بسیار موفق هستند و در شرایط امروزی در نقش‌های خود به خوبی ظاهر می‌شوند. وی رقابت محترمانه در سینمای ایران را مهم خواند و بیان داشت: اگر رقابت درست نباشد بازیگران به تعالی نمی‌رسند و رقابت باعث پیشرفت می‌شود.

۱۶شهریور

استکبار جهانی، درصدد سلطه مسلمانان در کشورهای اسلامی منطقه است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران، گل سر سبد نیروهای ارزشی کشورند چون از بالاترین و ارزشمندترین سرمایه، یعنی جان و هستی خود و عزیزانشان برای حفظ و تداوم انقلاب گذشته‌ و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در واقع از جمله صاحبان اصلی انقلاب به شمار می‌روند.

۱۶شهریور

نیکی کریمی در فستیوال فیلم های ایرانی ( سیدنی )+تصاویر

عکسهای جدید نیکی کریمی در فستیوال فیلم های ایرانی

۱۶شهریور

با استعفای غلامحسین پیروانی سر مربی تیم فجر سپاسی موافقت شد

هیئت مدیره تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز امروز با استعفای غلامحسین پیروانی سر مربی این تیم موافقت کرد.

۱۶شهریور

چه کسی می‌خواهد پشت این «بنز» بنشیند؟+تصاویر

هم لوکس و اشرافی، هم قدرتمند و سریع، هم مدرن و آینده‌نگر. جدیدترین ارابه تجملی مرسدس‌بنز چه بازاری را هدف قرار داده است؟ مهم‌تر از آن، چه کسی قصد دارد پشت فرمانش قرار بگیرد؟

۱۶شهریور

مرد هزار چهره «سیا»+تصاویر

تصویر منتشر شده در یک شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه یک تبعه آمریکایی عضو سیا با ۲ چهره متفاوت در ۲ جبهه جنگ مختلف ظاهر شده است. تصویر زیر نشان می‌دهد که این فرد یک بار با لباس ارتش آمریکا در عراق می‌جنگیده و یک بار نیز با لباس طالبان در پاکستان حضور داشته […]

۱۶شهریور

خواب شیرین یک مسئول در داربی!+تصویر

سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس حین بازی دیروز پرسپولیس و استقلال به خواب شیرینی فرو رفته بود که سوژه رسانه ها شد! البرز

آمار کرونا
[cov2019]