آرشیو روزانه : ۶ آبان, ۱۳۹۲

۰۶آبان

با حکم میرزاده ،سه انتصاب جدید در دانشگاه آزاد شکل گرفت

با حکم سرپرست دانشگاه آزاد، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی این دانشگاه، رئیس سازمان سما و رئیس کمیسیون پزشکی نقل و انتقالات دانشجویان این دانشگاه منصوب شدند.

۰۶آبان

این هم آخر و عاقبت شادی های نامعقول+تصویر

پانزده سال پیش در فردای چنین شبی، در محل جشن جوانان، آتش سوزی سنگینی روی داد که منجر به کشته شدن ۶۳ نوجوان و جوان ۱۲ تا ۲۰ ساله شد.

۰۶آبان

سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی محمد شریعتمداری را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.

۰۶آبان

امید به زندگی !+تصویر

صرف صبحانه میترا فرازنده معلول هنرمند در کنار خانواده

۰۶آبان

آتش خانه نوعروس دامن ۳ طبقه مجتمع مسکونی را گرفت

مسئول ایستگاه ۳۲ آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی در منزل یک نوعروس در خیابان دانش غربی مشهد خبر داد و گفت: آتش منزل این نوعروس، دامن سه طبقه دیگر از این مجتمع مسکونی را گرفت.

۰۶آبان

تذکر استاندار تهران به شبکه ۵ سیما

هاشمی با انتقاد از شبکه ۵ سیما اظهار داشت: شبکه ۵ یک شبکه استانی است و نباید به عنوان یک شبکه ملی اقدام کند و باید اخبار و موضوعات تمام سازمان‌های استان تهران را منعکس کند.

۰۶آبان

حسین رضازاده به استعفای کوروش باقری واکنش نشان داد

حسین رضازاده با ابراز رضایت از تکرار عنوان سومی دنیا توسط تیم ملی وزنه برداری گفت: سال بعد از المپیک سال توجه به جوان‌ها است. ما هم با این تفکر، تیمی جوان را به رقابت‌های جهانی لهستان فرستادیم که خوشبختانه با کسب امتیازات در خور توجه توانست برای دومین بار در طول تاریخ روی سکوی سوم رقابت‌های جهانی بایستد. این تیم و این نفرات آینده سازان وزنه برداری ایران هستند و با انگیزه بالایی که دارند در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و المپیک ۲۰۱۶ می توانند افتخارات پرشماری را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورند.

۰۶آبان

خودکفایی کاهش یافته است/چشم امید دولت به کشاورزان است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با بیان این‌که که دولت در تامین امنیت غذایی جامعه به کشاورزان امیدوار است، گفت: مطالبات و توقعات این بخش در لایحه‌ بودجه ۹۳ و قانون برنامه پنجم منعکس خواهد شد.

۰۶آبان

اظهارات تکان‌دهنده یک تولیدکننده «شیشه» در تهران

روز اول، به پرسه زدن در قهوه‌خانه‌ها و محله‌های پایین شهر تهران سپری شد که پر از دود و دم بود و نگاه‌هایی خیره و سرشار از بی‌اعتمادی. روز دوم و سوم و چهارم به همین ترتیب. روز پنجم کسی را یافتم که حاضر شد اطلاعاتی در مورد سرشاخه تولید شیشه در منطقه جنوب تهران بدهد.

۰۶آبان

قیمت سکه و ارز در بازار امروز +جدول

قیمت انواع سکه و ارز در روز دوشنبه منتشر شد.

آمار کرونا
[cov2019]