آرشیو روزانه : ۱۵ آبان, ۱۳۹۲

۱۵آبان

عکس قدیمی از دختران ایرانی در کنار استادشان

عکس قدیمی از دختران ایرانی که در دوران دبیرستان تحصیل می کردند در دهه ۵۰ هجری شمسی و قبل از انقلاب

۱۵آبان

عکسی فوق العاده جالب از بهنوش بختیاری

عکسی فوق العاده جالب و منتشر نشده از کودکی بهنوش بختیاری

۱۵آبان

پیشنهاد تازه واشنگتن به تهران در گفت‌وگوهای هسته‌ای

یک مقام بلندپایه آمریکایی به رویترز گفته تمایل دارد در صورتی که با گام‌های قابل قبول از طرف ایران روبرو شود به این کشور پیشنهاد «تحریم‌های برگشت‌پذیر» ارائه دهد.

۱۵آبان

مهمترین انگیزه های امام حسین(ع) برای قیام چه بود؟

بزرگترین انگیزه قیام امام حسین علیه السلام مسئله امر به معروف و نهى از مـنکر است که این دو از مـهمـتـرین ارکان دین است و امـام عـلیه السلام در درجه اول مسئول اجراء این امر مهم اسلامى است.

۱۵آبان

مراسم تحویل خودروی میلیاردی مسعود شجاعی +تصاویر

مسعود شجاعی هافبک ایرانی تیم فوتبال لاس پالماس فردا خودروی فولکس واگن میلیاردی خود را تحویل می‌گیرد.

۱۵آبان

جزئیات قرارداد استقلال با جانشین فرهاد مجیدی!

مهاجم بیست و چهار ساله بورکینافاسویی داماش روز گذشته با یک قرارداد یک ساله به استقلال تهران پیوست.

۱۵آبان

۱۶۷۰میلیون تومان کمک شمقدری به مؤسسه برادر!

بررسی‌‌ها نشان داده، جواد شمقدری‌، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، مبلغ کلان ۱۶۷۰ میلیون تومان‌ از اعتبارات دولتی را از سال ۹۰ تا واپسین روزهای تحویل پستش به نام ‌کمک به مؤسسه‌ای پرداخت کرده که برادرش مدیرعاملی آن را بر عهده دارد؛ رخدادی که لابد با پیمودن تشریفات قانونی روی داده و حتی لفظ «رانت» نیز مشمولش نمی‌شود!

۱۵آبان

«دی کاپریو» و مادر عشق فوتبالش! +تصویر

همزمان با برگزاری بازی تیمهای «پاریسن ژرمن» و «آندرلخت» در ورزشگاه «پارک دی پرینس» پاریس ، «لئوناردو دی کاپریو» و مادرش که هر دو از طرفداران فوتبال هستند به این ورزشگاه رفتند.

۱۵آبان

اظهارات تکان‌دهنده شکارچی دختران

تحقیقات از مردی که به‌عنوان راننده سرویس مدرسه، دختران مدرسه‌ای را می‌ربود و مورد آزار قرار می‌داد، همچنان ادامه دارد. این در حالی است که تعداد شاکیان او بیشتر شده است. این متهم ۲۸ ساله مردی متاهل و پدر یک دختر است. او با شکایت والدین دختربچه‌ای که در خیابان یوسف‌آباد ربوده شده بود، دستگیر شد و اعتراف کرد که با دیدن دختربچه جلو رفته و ادعا کرده که به‌ جای سرویس همیشگی دنبالش آمده است و به این ترتیب دختر را سوار خودرو کرده و مورد آزار جنسی قرار داده است.

۱۵آبان

عکس‌ ایرانی‌ که‌ پربیننده‌ ترین‌ عکس‌ جهان‌ شد

این عکس هنری مربوط به سایت پیوندها می باشد که اغلب در زمان بازدید صفحات اینترنتی و گاهی نیز بطور خودکار بدون درج وب گاه های فیلتر شده رویت می شود. تارنمای مذکور بعد از بلاگفا بالاترین رتبه در بین سایت های ایرانی از نگاه سایت معروف الکسا دارد.

آمار کرونا
[cov2019]